• LEUVEN - Leuvenaar Dries Verachtert (33) moest gisteravond twee keer slikken toen hij zijn broodzak opende. Middenin zijn brood trof hij een dode muis aan. ‘Niet meteen de belegde boterham waar ik zin in had’, klinkt het.
    ‘Gisteravond ging ik na mijn werk nog gauw een brood halen bij een bakker in de Diestsestraat. Een uurtje later kwam ook mijn vriendin Carolien thuis en wilden we een boterhammetje smeren. Opeens zagen we de dode muis, middenin het brood en netjes in plakjes gesneden’, vertelt Verachtert. ‘Onze eetlust was meteen over. We zijn dan maar later op de avond frieten gaan halen.’
    In die bakkerij zien ze Verachtert alleszins niet meer. ‘Ik heb zelfs niet de moeite gedaan om het brood terug te brengen. Wel overweeg ik een broodmachine te kopen. Zo weet ik steeds wat er allemaal in mijn brood belandt. En dat kan toch niet moeilijk zijn om mee te werken.’
    Verachtert diende intussen wel een klacht in bij het Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen (FAVV). 'Ik wil gewoon dat er een controle komt. Een eenmalig ongelukje kan altijd, en dan heeft die bakkerij niets te vrezen. Maar zo ben je zeker dat er niet méér aan de hand is. Een schadevergoeding lospeuteren of de bakker imagoschade berokkenen, interesseert me evenwel niet.'
    'Wij maken onze broden niet zelf', klinkt het bij de bakker. 'Die worden ons aangeleverd door een bedrijf dat meerdere bakkers bedeelt.'

    Dat is gewoon werkelijk bah! 0o

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 18:22 ]

    omygod.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik vind het zielig voor die muis :( zit daar zo dood en in stukjes gehakt in een brood :'(


    Love sheds light one the darkest of times

    bah


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Omg! Wat zielig :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    trollycullen schreef:
    iew nou ga ik mn brood inspecteeren.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Aaaah bah XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    gadverdamme. Dat zo iets kan gebeuren zeg? ö


    real girls aren't perfect and perfect girls aren't real.

    Bah bah. Ik ga morgen op schoolreis en neem juist 2 belegde broodjes mee. Dat zal niet echt meer smaken. --'


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Wishful schreef:
    Dat is degoutant. (cat)
    En komaan, een bakker die zijn brood niet zelf bakt?
    Dat is pure waanzin.
    (cat)


    Kan best hoor, er zijn best wat bakkers die brood kopen van bakkers en het dan verkopen (de bakker waar ik werk brengt hun eigen brood naar andere winkels)

    Maar het is inderdaad heel vies :/

    (al moet ik zeggen dat we bij de bakker waar ik werk wel eens een spin in een taartje vonden )


    As travars

    Ik ga nooit meer brood bij de bakker halen. O_O


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    ohlooooool.


    I live for the applause, you will die for it.

    Glastonbury schreef:
    (...)

    Kan best hoor, er zijn best wat bakkers die brood kopen van bakkers en het dan verkopen (de bakker waar ik werk brengt hun eigen brood naar andere winkels)

    Maar het is inderdaad heel vies :/

    (al moet ik zeggen dat we bij de bakker waar ik werk wel eens een spin in een taartje vonden )


    Ja, het gebeurt vast wel. Maar ik blijf het onzin vinden.
    Ik bedoel, waarom word je dan bakker? Om je hele leven van 7 tot 6 achter een toonbank te staan? Wat een interessante job zeg. --'


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    eih jaaaaak!!!! ik ga nooit bij die bakker :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Eens een keer een ander soort vlees, toch? _O_


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    gat-ver


    Als het leven geen zin heeft, kun je er ook geen punt achter zetten.