• LEUVEN - Leuvenaar Dries Verachtert (33) moest gisteravond twee keer slikken toen hij zijn broodzak opende. Middenin zijn brood trof hij een dode muis aan. ‘Niet meteen de belegde boterham waar ik zin in had’, klinkt het.
    ‘Gisteravond ging ik na mijn werk nog gauw een brood halen bij een bakker in de Diestsestraat. Een uurtje later kwam ook mijn vriendin Carolien thuis en wilden we een boterhammetje smeren. Opeens zagen we de dode muis, middenin het brood en netjes in plakjes gesneden’, vertelt Verachtert. ‘Onze eetlust was meteen over. We zijn dan maar later op de avond frieten gaan halen.’
    In die bakkerij zien ze Verachtert alleszins niet meer. ‘Ik heb zelfs niet de moeite gedaan om het brood terug te brengen. Wel overweeg ik een broodmachine te kopen. Zo weet ik steeds wat er allemaal in mijn brood belandt. En dat kan toch niet moeilijk zijn om mee te werken.’
    Verachtert diende intussen wel een klacht in bij het Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen (FAVV). 'Ik wil gewoon dat er een controle komt. Een eenmalig ongelukje kan altijd, en dan heeft die bakkerij niets te vrezen. Maar zo ben je zeker dat er niet méér aan de hand is. Een schadevergoeding lospeuteren of de bakker imagoschade berokkenen, interesseert me evenwel niet.'
    'Wij maken onze broden niet zelf', klinkt het bij de bakker. 'Die worden ons aangeleverd door een bedrijf dat meerdere bakkers bedeelt.'

Dat is gewoon werkelijk bah! 0o

[ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 18:22 ]

Oh getver de Getver
    Ik zou echt over mijn nek gaan als ik dat zou zien hahah

Cthulhu schreef:
    (...)

Dat doen ze als teken van respect/genegenheid, en omdat ze dan de indruk hebben dat wij te dom zijn om er zelf voor te jagen.
    Bijna zoiets van, 'Oké, omdat je het zelf echt niet kan mag je deze wel van me hebben.' :'D

Is niet leuk om op te moeten ruimen, maar wel een goed teken. Je moet hem er ook nooit voor straffen en juist belonen als ze dat doen. (:

Ze zitten ze achterhuis op te pluizen haha ;D
    & wij gooien ze weg ;D

enige wat we zeggen; ahh baahh viezerik ;P alleen die kat is dan allang weg

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Ik zou meteen dat hele brood wegsmijten :')

It's going to be difficult, but not impossible.

Jakkes!

If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

Fellatio schreef:
    (...)

Ze zitten ze achterhuis op te pluizen haha ;D
    & wij gooien ze weg ;D

enige wat we zeggen; ahh baahh viezerik ;P alleen die kat is dan allang weg

Haha. Mijn kat heeft ze nog niet naar me gebracht, of gewoon nog niet gevangen. De kat die mijn ouders vroeger hadden bracht ze soms wel (wij wonen in een heel oud huis, dus dan komt het wel eens voor) en die legde hem in het midden van de woonkamer, voor de kachel neer. :')
    Dan hield ik mijn maag maar goed in en beloonde hem half kokhalzend, en als hij weer weg was haalde ik hem snel met keukenrol weg om in de prullenbak te mieteren. :'D
    - Of snel in de keuken weggooien, 'als ie niet keek', hahahaha. Katten hebben echt een hoog ego hoor, je moet ze niet beledigen. :'D

[ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 18:49 ]

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Okee ik was aan het eten en weg was de eetlust;o

Learn who you are before someone tells you who you should be.

Sabertooth schreef:
    Ik zou meteen dat hele brood wegsmijten :')

Ik niet, ik zou het hebben terug gebracht, en men geld terug hebben gevraagd.

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

LENI schreef:
    (...)
    Ik niet, ik zou het hebben terug gebracht, en men geld terug hebben gevraagd.

+ Onderhoudskosten voor de muis. :Y)

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Oh god aub, ik huiver en word slecht als ik naar die foto zie :x

Cthulhu schreef:
    (...)

Haha. Mijn kat heeft ze nog niet naar me gebracht, of gewoon nog niet gevangen. De kat die mijn ouders vroeger hadden bracht ze soms wel (wij wonen in een heel oud huis, dus dan komt het wel eens voor) en die legde hem in het midden van de woonkamer, voor de kachel neer. :')
    Dan hield ik mijn maag maar goed in en beloonde hem half kokhalzend, en als hij weer weg was haalde ik hem snel met keukenrol weg om in de prullenbak te mieteren. :'D
    - Of snel in de keuken weggooien, 'als ie niet keek', hahahaha. Katten hebben echt een hoog ego hoor, je moet ze niet beledigen. :'D

Hierzo wou de kat een vogel in me kamer leggen o-O hij nam hem toch maar weer meee naar buiten [me slaap kamer deur was dicht ;P]

verder laten ze de muisjes/vogel of voor de deur. of onder een stoel

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Gatverdamme..

Opgeven is geen optie.

Dat is degoutant. (cat)
    En komaan, een bakker die zijn brood niet zelf bakt?
    Dat is pure waanzin. (cat)

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

is dat bloed?

Ieeeel ja nu zie ik het,het is bloed! o.O

It's going to be difficult, but not impossible.

Fellatio schreef:
    (...)

Hierzo wou de kat een vogel in me kamer leggen o-O hij nam hem toch maar weer meee naar buiten [me slaap kamer deur was dicht ;P]

verder laten ze de muisjes/vogel of voor de deur. of onder een stoel

Haha, mijn vriend zijn katten zijn pas verschrikkelijk ... Omdat ze een soort onderlinge strijd hebben, doen ze een wedstrijdje wie het meeste binnen kan krijgen. Die hebben echt per dag wel een vogel, vaak meerderen ook. Het gemiddelde is 4 per dag, waar zijn moeder hem dan soms mee achterna rent het huis door om hem te pesten, hahahaha. :'D
    Daar zou ik pas gek van worden, ik ben ergens wel blij dat Baileys zijn spullen voor zichzelf houd of gewoon nog niks heeft hoeven te vangen/gevangen heeft. :')