• Wie is er allemaal al heengeweest?
    Ik heb hem net gezien. Ik vond hem beter dan film 2 en 3.
    En ik wil zoooooo graag Syrena zijn.
    En Philip is zooo knap:$



    Wat vonden jullie van de film?


    Alis volat propriis

    Ik ga van 't weekend (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ga er nog heen. Ghehe mijn favo zit er nog steeds in, Barbosa. Hij is zo awesome. (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Balloonatic schreef:
    (...)
    Ik denk dat ik dat ook ga hebben hoor. De oude crew was gewoon dé pirates crew. En nja, Johnny maakt het natuurlijk met zijn genialiteit. Maarja. Ik denk dat ik het misschien wel beter had gevonden als er gewoon geen deel 4 had gekomen. Maargoed, eerst zien dan zeuren. :")

    Het is dat ik Johnny Depp altijd geweldig vind, en daarom dit deel ook heel graag wilde zien, maar het was misschien wel beter geweest als deel 4 er nooit was gekomen. Jack is helemaal te gek, Barbossa en Gibbs ook, maar op een gegeven moment is het gewoon klaar. Als deel 5 en 6 er ook nog zouden komen zou ik er meteen heen gaan, maar ik verwacht er dan niet veel meer van. Pirates of the Caribbean is gewoon Gore Verbinski's kindje, en ik vind niet dat daar iemand anders aan had moeten en kunnen zitten ;P


    Caution first, always.

    Ik ga zaterdag, ik kan niet wachten Johnny weer te zien. :9~ Wel jammer dat nou ja, Jack, Barbossa en Gibbs de film nu moeten dragen, ik vind Will en Elizabeth ook altijd geweldig. I'll miss you, Orlando (':

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 17:05 ]


    You move me ......... Kurt

    Endure schreef:
    (...)

    Bedankt voor het verpesten door een spoiler neer te zetten --''

    Stel je niet zo aan zeg, jezus. Ik had er niet bij nagedacht.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb hem net gezien... en ik vond hem best leuk (maar dat kan ook komen doordat ik de vorige 3 delen nog niet gezien heb).
    PHILIP IS ZOOO KNAP!<3 Mwahaa, alleen daarvoor moet je er al naartoe gaan (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben er net heen gegaan en vond hem fantastisch. Werkelijk, liefde voor Barbosa. Die gast blijft ownen. Jack is vet sexy, don't ask why. Die zeemeerminnen scene was zo geweldig. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nog niet geweest, maar dat komt nog wel. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik gaa morgen (L)


    x love

    Ik heb 'm gezien in 3D en dat was mooooooi.


    Has no one told you she's not breathing?

    (lol) als hij op DVD is ga ik hem zeker weten kopen !!!


    Get off, Bill is mine !!!

    Ik ga volgende week woensdag, als het goed is.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    k wil hem zooo graag zien k ga binnenkort met mijn vriendin ^^


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Ik ben geweest:'D


    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have &#9829;

    Ik ga vrijdag (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.