• Wie is er allemaal al heengeweest?
    Ik heb hem net gezien. Ik vond hem beter dan film 2 en 3.
    En ik wil zoooooo graag Syrena zijn.
    En Philip is zooo knap:$



    Wat vonden jullie van de film?


    Alis volat propriis

    Ik Moet die film nog zien en ik ga hem ook zien


    I can. But i won't

    Moet ik zien:9~


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik kom er net van terug.
    Hij is VET.
    VET zeg ik je. Echt de moeite waard. Ik ga niks verklappen, maar het is echt niet storend dat Keira en Orlando er niet meer inzitten.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb 'm gezien. En ik was zóo blij dat Philip overleefde haha. Mine :9~


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Believe me, ik ga nog ;'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik ga komende zondag met mijn vriend ernaartoe (:
    Maar ik vind de film sowieso al minder, aangezien Keira Knightley er niet in speelt.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ben nog niet geweest, maar ik ga volgende week zaterdag ;D


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik ga morgen. En ik heb er zo'n zin in! :9~

    Jueej, ik ga volgende week met 2 vriendinnen. Goddank. (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Joker schreef:
    Als iemand het ook maar waagt een spoiler neer te zetten (cat)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sweeney schreef:
    Ik heb 'm gezien. En ik was zóo blij dat Philip overleefde haha. Mine :9~


    Bedankt voor het verpesten door een spoiler neer te zetten --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Decisions schreef:
    Ik ben nog niet geweest.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik ga vanavond!(dance)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben naar de eerste voorstelling in Nederland geweest ^^ Ik had daarvoor in de bios naar 1, 2 en 3 zitten kijken, en daarom vond ik 4 denk ik tegen vallen. Ik vind het jammer wat ze met de personages hebben gedaan. De oude personages komen soms compleet out-of-character over, en de nieuwe personages vind ik saai. Er zaten wel geinige stukjes in, maar opnieuw, het paste niet bij de vorige films. En dat is logisch, omdat ik eerst 9 en half uur of zo de andere delen had zitten kijken. Ik ga binnenkort even opnieuw, en dan het liefst naar de 2D versie om het weer opnieuw te bekijken.

    Jack, Barbossa en Gibbs blijven leuk natuurlijk, maar het deed serieus echt pijn om deel 4 te zien. Het klopte voor mij op één of andere manier niet.


    Caution first, always.

    Loki schreef:
    Ik ben naar de eerste voorstelling in Nederland geweest ^^ Ik had daarvoor in de bios naar 1, 2 en 3 zitten kijken, en daarom vond ik 4 denk ik tegen vallen. Ik vind het jammer wat ze met de personages hebben gedaan. De oude personages komen soms compleet out-of-character over, en de nieuwe personages vind ik saai. Er zaten wel geinige stukjes in, maar opnieuw, het paste niet bij de vorige films. En dat is logisch, omdat ik eerst 9 en half uur of zo de andere delen had zitten kijken. Ik ga binnenkort even opnieuw, en dan het liefst naar de 2D versie om het weer opnieuw te bekijken.

    Jack, Barbossa en Gibbs blijven leuk natuurlijk, maar het deed serieus echt pijn om deel 4 te zien. Het klopte voor mij op één of andere manier niet.

    Ik denk dat ik dat ook ga hebben hoor. De oude crew was gewoon dé pirates crew. En nja, Johnny maakt het natuurlijk met zijn genialiteit. Maarja. Ik denk dat ik het misschien wel beter had gevonden als er gewoon geen deel 4 had gekomen. Maargoed, eerst zien dan zeuren. :")


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind