• Vandaag hadden wij uitval, maar in de onderbouw krijg je dan een vervanging en moet je gewoon iets voor jezelf gaan doen. De lerares die we deze keer hadden, kende onze klas dus nog niet. Dus zij zegt: 'Ik neem aan dat iedereen er is.' Mijn antwoord: 'Hé, waar is Perry?'

    Meh, zij geloofde dat ook nog. Dus we hebben dat de hele les volgehouden. 'Is Perry er nou alweer niet? Goh, die spijbelt ook veel zeg!' Maar dan dus met een doodserieus gezicht. Toen de les voorbij was stond er een vriend van me bij de deur te wachten, dus toen kon ik het helemaal afmaken: 'O, daar ben je Perry!'
    De klas kwam niet meer bij, maar waarschijnlijk vinden jullie dit niet leuk. De lerares snapt er nog altijd niets van. Win! *O*


    everything, in time

    Puta schreef:
    (...)

    Wij hebben wijs gemaakt dat iemand David heette i.p.v. Pascal.
    alleen dan moest hij zijn naam op het toets blaadje schrijven schrijft hij het zo: Davit


    Wij hadden toen wijsgemaakt dat iemand Kees heette ipv Nick ;D.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hahaha x'D
    O, daar ben je Perry! -out- xD

    Omg dat doet me denken aan de derde x'] Onze fransleraar toen komt eigenlijk uit Bosnië, en kent soms niet alle nederlandse woorden. Toen had iemand m in de klas wijsgemaakt dat de verleden tijd van liggen legde was. En dat met de klas ook de hele les volgehouden. Ging die vent ook nog serieus twijfelen haha x']
    Ohja, en een keer had iemand met haar verjaardag ons allemaal een lolly gegeven. Zei die vent zo 'ja okeej, voor deze keer mogen jullie in de klas lollien' De hele klas lag plat xD


    Inspiration can hit you any time

    GUSS schreef:
    -plat-


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    AHAHAHAHA, goh, deze vorm van schoolhumor vond ik echt uber!


    No growth of the heart is ever a waste

    Puta schreef:
    (...)

    En mijn oma


    Wait... Sevda is jou moeder...?
    Het wordt steeds vreemder hier...


    #WWED - What Would Emma Do?

    GUSS schreef:
    -plat-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Er is maar 1 iemand geniaal en dat ben jij niet (pirate)


    -

    Hahaha goe jong xp! ogarme vrouw! (Y)

    Genius schreef:
    Er is maar 1 iemand geniaal en dat ben jij niet (pirate)


    Wel een beetje.:C

    @Sam; Ik bén über.(joehoe)


    everything, in time

    ahahhaa, dat is idd geniaal. ;D
    wij hadden een keer een leraar wijs gemaakt dat iedereen een andere naam had maar iedereen vergat z´n naam; fail.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 20:24 ]


    live your life, cause nobody else can do it for you <3

    Submission schreef:
    Hahaha epic.
    Phineaus & Ferb xd


    Ja

    Ik heb ook zulke actie's


    Firm believer of all that is magic

    Haha, lol :')
    Phineas and Ferb.. That never gets old..


    My heart was taken by you, broken by you and now is in pieces because of you.

    awesome :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Haha,geweldig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wishful schreef:
    Geweldig. _O_


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the