• Vandaag moesten we onze presentaties houden van onze onderzoekscompetenties en daarbij was het dus aangeraden om een powerpoint te maken.
    Aangezien dat toch een serieus werk is, heeft iedereen natuurlijk zijn uiterste best gedaan om dat tot een goed einde te brengen.
    Nu was een gast in mijn klas en die had dat niet precies juist gepresenteerd en hij dat viel dus op bij de juryleden en die hebben hem daar dus op moeten wijzen dat niet zo goed was/niet voldeed aan de normen.
    En god, die gast werd zo emotioneel en ik vond het zo sneu voor hem. :/

    aaahw;3


    Me so good.

    Ahw arme jongen.


    SLOAN.

    Dit gaat toch niet over Randy hè?

    Unhearted schreef:
    Dit gaat toch niet over Randy hè?

    Jawel :x

    Kelc schreef:
    (...)
    Jawel :x

    Ahahaha kind nou, wie had dat gedacht dat jij dat sneu voor hem vond.
    Nou euhm, voor politie heeft hij dat toch niet nodig? (wauw, heb ik dit goed onthouden?) (cat) Z'n vriendinneke troost 'm wel.

    Oei, da's inderdaad stom.


    Where there is a sea there are pirates...

    Alexis schreef:
    Ahw arme jongen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Unhearted schreef:
    (...)
    Ahahaha kind nou, wie had dat gedacht dat jij dat sneu voor hem vond.
    Nou euhm, voor politie heeft hij dat toch niet nodig? (wauw, heb ik dit goed onthouden?) (cat) Z'n vriendinneke troost 'm wel.

    Ja, het was echt zielig vind ik :x

    Hij had haar trouwens als achtergrond op zn pc

    Kelc schreef:
    (...)
    Ja, het was echt zielig vind ik :x

    Hij had haar trouwens als achtergrond op zn pc

    Allé, excuseer dat ik er een beetje mee moet lachen. Het komt ineens zo onverwacht ofzo.
    En ah die meid. (cat)

    Dat was ook bij een meisje bij ons in de klas. Ze moesten wat presenteren en kregen toen kritiek enzo. En toen moest ze huilen, was echt zielig :(


    As travars