• Heej :3
    Ik weet wel wat een RPG is, maar laatst kwam ik hier FlyHigh (Nuggets' RPG) tegen. Het lijkt me echt suuuuperleuk, maar ik snap de bedoeling en het plot totaal niet! Ik kan ook moeilijk aan Nuggets vragen alles stap voor stap in details aan mij uit te gaan leggen, omdat iedereen die lid wordt het wel begrijpt (meer ervaring?). Daarom wou ik vragen of iemand me een andere makkelijkere RPG kan aanbevelen? Iets als een RPG voor beginners. ;')
    DANKJEWEL! x

[ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 15:16 ]

If you want your dreams come true, it's time to wake up.

Ik weet ook verder niks van die RPG, maar ik neem aan dat het principe hetzelfde is als de RPG's die op Q draaien (zie subforum 'forum spelletjes', topics aangeduid met [RPG]). Je maakt gewoon een personage aan en vraagt een korte samenvatting als de RPG al lopend is. Anders moet je misschien 60 pagina's doorlezen en kan me indenken dat je daar geen zin in hebt.
    De bedoeling is dus dat je een fictieve situatie hebt met verschillende personages (gemaakt door de spelers) en aangezien je niet altijd kan voorspellen hoe de spelers reageren op elkaar is het plot dus onduidelijk. Dat hebben de spelers zelf in de hand :]

No growth of the heart is ever a waste

Ik doe RPG op Hyves.
    MIJN PROFIEL

There's power in the words you whisper.

At C18: Bedankt, ik ga meteen eens kijken in dat subforum. Ik had idd al gehoord dat er op Q ook RPG's draaiden, maar ik wist niet waar die stonden. nn'
    Ik de bedoeling wel van een RPG, maar ik vind Flyhigh zo ingewikkeld! Ook dat lange lijstje met beroep en al dat je al van dag 1 moet invullen. Daarom wou ik eerst even een paar andere makkelijkere RPG's doen. Mss lukt het me ooit wel. ;p
    At Harrison: Dank jee, maar ik heb geen Hyves. :')

Ik zou zeggen, begin er zelf een! Dan doe ik mee, ik wil eerst ook wel een keer makkelijk beginnen ;D

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Hahaa. Bedoel je dan ook zo'n eigen website of één op Q?
    En jaa, da's ook makkelijker gezegd dan gedaan, he. :d
    Ook zomaar een thema verzinnen... pjieuww. Maar ook niemand houdt jou tegen. ;d