• Ik had vanmiddag mijn eerste splinter. Hij zat in mijn rechterduim en het deed echt heel erge pijn. Toen heeft iemand hem eruit gehaald. Eerst met een schilmesje,daarna met een pinset en daarna gewoon met zijn nagels. Het is uiteindelijk toch gelukt :p Maar het deed zeer!

    Wie van jullie heeft er hier eens een splinter gehad?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik heb er waarschijnlijk nog eentje in mijn duim zitten van 3 weken oud nu ongeveer. Door dat ik moest werken -.-" xD


    Love sheds light one the darkest of times

    zo vaak.
    In mijn voet en die was heel groot en toen was ik klein en dat deed pijn.


    Kill them with kindness.

    Slash schreef:
    Ik heb er waarschijnlijk nog eentje in mijn duim zitten van 3 weken oud nu ongeveer. Door dat ik moest werken -.-" xD

    Bij mij gebeurde het heel raar; Ik was onkruid aan het uitdoen en opeens zat er zo'n splinter in mijn duim (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik, maar ik laat ze altijd zitten totdat ze er vanzelf uitgaan :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lemonworld schreef:
    Ik, maar ik laat ze altijd zitten totdat ze er vanzelf uitgaan :'D

    Bij mij gaan ze er juist niet vanzelf uit (a)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik heb er zo vaak eentje (:
    Ik heb er nu alleen al langer dan een maand eentje in mijn linkerduim en hij wilde er maar niet uit, dus heb ik hem laten zitten. Nu is hij helemaal in mijn huid gegroeid en krijg ik hem er waarschijnlijk niet meer uit.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Lemonworld schreef:
    Ik, maar ik laat ze altijd zitten totdat ze er vanzelf uitgaan :'D


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb dat gelukkig nooit. 1 Keer gehad, en toen probeerde papa het eruit te halen, píjn dat het deed. Maar het lukte hem niet en toen deed mama het en dat was pijnloos.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42