• Aka mijn grootste nachtmerrie
    Hij is waarheid geworden.
    Ik moet een boek kennen voor geschiedenis en die is gedrukt op ... jawel ... GLANSPAGINAS
    Nu heb ik een mental breakdown
    Ik ben het type persoon die graag aanduid met kleurtjes. Ik gebruik meestal die pastelstiften van stabilo, of die bicjes.
    Maar die gaan waarschijnlijk smudgen als ik aanduid met een lat of er over ga met mijn vingers perongeluk (en ik ben dat type onhandige persoon, maar dan kan ik mijn eigen rommel dus niet handelen haha)

    Hebben jullie tips om toch met kleur te kunnen werken?
    Ik wil echt niet gewoon onderlijnen met een schrijfpotlood, daar wordt niemand beter van haha
    (Ik wil het gewoon in een oogopslag kunnen zien snap je haha)


    A to the Z

    Dat is inderdaad echt super irritant. Toen ik nog bijles had kopieerde ik altijd de hoofdstukken die ik moest leren om dat te markeren. Dat is helaas niet zo zinvol als je een heel boek moet kennen, haha.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Je zou eventueel met plakband erover heen kunnen gaan zodat je het niet uit kan vegen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Werken post-its anders voor jou?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Disco schreef:
    Werken post-its anders voor jou?


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Disco schreef:
    Werken post-its anders voor jou?


    Eerlijk, ik zou niet weten hoe ik met post-its moet werken dan? :o
    verlicht mij, i'm begging you haha


    A to the Z

    Ik herken de struggle! In mijn eerste jaar moest ik voor psychologie zo een boek studeren. Laten we zeggen dat die erheel slordig uitzag... (:

    Misschien kan je aanduiden met kleurpotloden?


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Je hebt van die smalle post its, en je kan normale ook in reepjes knippen, denk dat dat misschien het beste alternatief is?


    The truth is out there.

    Je zou eens langs kunnen gaan bij een tekenwinkel ofzo? Lijkt me toch dat ze best wel opties hebben voor zulke ondergronden...


    Every villain is a hero in his own mind.

    Er zijn fluostiften/markerrstiften die je kan uitgommen, misschien dat je het daarmee kan proberen?


    Mhm?

    Werkt watervaste stift niet? Misschien kun je op die manier markeren en de kerninformatie onderlijnen?


    ars moriendi

    Bedankt voor de tips allemaal! Ik ga even kijken in de winkel straks!


    A to the Z