• Een foto van mijn nieuwe stretcher. :'D
    Ik vind hem mooi.<3

    Wie heeft er nog meer? Zo ja, showen die handel! ;D
    [Stretchers alleen, ik heb zelf namelijk ook teveel/te intieme piercings om hier erop te gooien allemaal. :'D]


    En nee, ik ga niet al mijn piercings op verzoek neer gooien. Dat willen jullie niet. *O*

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 13:37 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Samurai schreef:
    Ik vind hem mooi (: maar doet dat geen pijn? ;o lijkt me pijnlijk als je ze gaat stretchen


    1e keer wel, deze eigenlijk bij mij al niet meer. Ligt ook aan de persoon enzo, het is hetzelfde als piercen eigenlijk. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mijn 4 MM Piercings:


    Mijn 6MM Piercings:

    Ik vind die kleine echt zo schattig (bloos) Hele grote vind ik echt lelijk (no_chears)


    -

    Ik heb er zelf geen, maar ik wil er wel een. Maar ik weet niet hoe enzo D: Moet je dan naar een piercingshop toe of moet je het zelf doen? x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    BEL0VED schreef:
    Ik heb er zelf geen, maar ik wil er wel een. Maar ik weet niet hoe enzo D: Moet je dan naar een piercingshop toe of moet je het zelf doen? x'D


    Nee, je mag het helemaal zelf doen :P

    BEL0VED schreef:
    Ik heb er zelf geen, maar ik wil er wel een. Maar ik weet niet hoe enzo D: Moet je dan naar een piercingshop toe of moet je het zelf doen? x'D


    Zelf doen. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hel schreef:
    (...)

    Nee, je mag het helemaal zelf doen :P

    Sérieus? Dat lukt me dus van z'n lang zal ze leven niet D:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    BEL0VED schreef:
    Ik heb er zelf geen, maar ik wil er wel een. Maar ik weet niet hoe enzo D: Moet je dan naar een piercingshop toe of moet je het zelf doen? x'D

    Ik heb het eerst zelf gedaan, maar mijn oorlel scheurde bijna uit, lol. Dus toen heb ik het twee keer laten doen en voila. c:

    Dat is nu dit dus:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEL0VED schreef:
    (...)
    Sérieus? Dat lukt me dus van z'n lang zal ze leven niet D:


    Klik
    In dit topic heb ik al eens geschreven hoe je het stap voor stap kan doen, en moeilijk is het zeker niet hoor ;)

    BEL0VED schreef:
    (...)
    Sérieus? Dat lukt me dus van z'n lang zal ze leven niet D:


    Ik wil het ook wel voor je doen, maar ik kan jouw pijngrens niet aanvoelen, dus dan wens je waarschijnlijk al heel snel dat je het zelf kan doen. :'D
    Valt best mee hoor, gewoon je ballen verzamelen en 't doen. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Reverend schreef:
    (...)
    Ik heb het eerst zelf gedaan, maar mijn oorlel scheurde bijna uit, lol. Dus toen heb ik het twee keer laten doen en voila. c:


    Hoe snel heb je het opgerekt dan? xD

    Hel schreef:
    (...)

    Hoe snel heb je het opgerekt dan? xD

    Die spiraal die ik had heb ik er gewoon normaal in gedaan, maar ja, iets te snel (yay4noobs). Maar nu kan ik het wel weer zelf. Ik ga waarschijnlijk zelf tot 10mm stretchen nu.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Reverend schreef:
    (...)
    Die spiraal die ik had heb ik er gewoon normaal in gedaan, maar ja, iets te snel (yay4noobs). Maar nu kan ik het wel weer zelf. Ik ga waarschijnlijk zelf tot 10mm stretchen nu.


    Nog. Niet. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Reverend schreef:
    (...)
    Die spiraal die ik had heb ik er gewoon normaal in gedaan, maar ja, iets te snel (yay4noobs). Maar nu kan ik het wel weer zelf. Ik ga waarschijnlijk zelf tot 10mm stretchen nu.


    ja okay, maar van 0,8mm naar bijv, 4mm? Dan kan ik namelijk begrijpen dat ie uitscheurt...

    Vengenz schreef:
    (...)

    Nog. Niet. (no_chears)

    Nee, speciaal voor jou wacht ik, hoor. Ik heb toch geen geld. (wedding)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)