• Héyz(H)
    vraagje heeft er al iemand gebeld naar het nummer om bill en tom te feliciteren?

    Ik zou graag willen weten of je ze echt aan de lijn krijgt of wat je hoort voor ik bel ^^:X

    xXxKiss

    Ik denk dat je gwn een bericht moet inspreken


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Nee, doe ik ook niet beltegoed is op x[

    maar neen, je krijgt ze niet zelf aan de lijn. Dat zal wrsch gewoon zo een biep zijn waarna je moet zeggen wat je wilt zeggen. Het is hun verjaardag, ze gaan die niet doorbrengen naast hun telefoon denk ik. Ze zullen daar de komende dagen wel naar luisteren, maar zelf opnemen, I don't think so. Maar als ik verkeerd ben, please tell me, want dan bel ik ook :x^^

    Het word hoogst waarschijnlijk gewoon opgenomen. En ik denk ook niet dat ze al de berichtjes gaan luisteren. Ik bedoel,om de hele tijd; happy bday. We miss you boys,come back to [country], ich liebe dich te...te horen.

    Dat geldt alleen voor Amerika, als het goed is. Je kan wel bellen, maar dat kost je ontzettend veel geld.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Is dat hun echte gsmnummer of gewoon een fannummer? Want eerlijk gezegd zou ik het dom vinden als je je echt nummer weggeeft ;x


    Only losers can act the way you do

    Ik wil weten wat ze doen nu...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Conscious schreef:
    Is dat hun echte gsmnummer of gewoon een fannummer? Want eerlijk gezegd zou ik het dom vinden als je je echt nummer weggeeft ;x

    Ja best logsisch zou zijn als dat een fannummer is he. Die gaan echt niet hun gsm nummer geven! ;x


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik denk zelfs dat ze het niet eens gaan luisteren,zoals Joyce zei.
    een hele dag 'happy bday,iloveyou,you are so ...' te horen,lijkt me niet echt een leuke tijdsbesteding.


    everybody needs a song.

    Over welk nummer hebben jullie het?
    Staat dat in een ander topic/ wat is het nummer.
    XoXO

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 17:11 ]


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Ik dacht gisteren; Ik ga die overbelasting voor zijn. x] Dus heb ik m'n wekker gezet om 00:00 uur, heb toen gebeld naar 00(1)3237678310;
    Je hoort Zo Bill enal met; 'Hay, we are Tokio Hotel..' en dan zo wat van hun album en dan een madam die zegt wa j kunt doen op dat ding en dan moet j op 2 drukken en j kunt iets zeggen, stelt nii veel voor. O_O


    If music be the food of love, play on!

    JSmien schreef:
    Ik dacht gisteren; Ik ga die overbelasting voor zijn. x] Dus heb ik m'n wekker gezet om 00:00 uur, heb toen gebeld naar 00(1)3237678310;
    Je hoort Zo Bill enal met; 'Hay, we are Tokio Hotel..' en dan zo wat van hun album en dan een madam die zegt wa j kunt doen op dat ding en dan moet j op 2 drukken en j kunt iets zeggen, stelt nii veel voor. O_O


    Hahha en ondertussen ben je veel beltegoed kwijt! x)

    Ik ben niet van plan om te gaan bellen :x

    Nja niet grof bedoelt, ... maar ik denk niet dat... dat weet je nooit he als ze van een bepaald uur tot een bepaald uur opnemen..... Ik dacht ook nooit dat ik ooit een paard ging krijgen maar ik ben nu ookal 4maand de trotse eigenaar van mijn Rommino'tje(mijn paard) xD nooit de hoop opgeven zou ik zeggen ^^


    JSmien schreef:
    Ik dacht gisteren; Ik ga die overbelasting voor zijn. x] Dus heb ik m'n wekker gezet om 00:00 uur, heb toen gebeld naar 00(1)3237678310;
    Je hoort Zo Bill enal met; 'Hay, we are Tokio Hotel..' en dan zo wat van hun album en dan een madam die zegt wa j kunt doen op dat ding en dan moet j op 2 drukken en j kunt iets zeggen, stelt nii veel voor. O_O


    ahzu naja niet de moeite dus om te bellen xD Tnx anyway ^^

    xXxKiss

    Ik wilde het proberen, maar het nummer werkte niet.
    En ik hoef het niet per se. Maar het leek me wel grappig. :'DD


    -