• Een foto van mijn nieuwe stretcher. :'D
    Ik vind hem mooi.<3

    Wie heeft er nog meer? Zo ja, showen die handel! ;D
    [Stretchers alleen, ik heb zelf namelijk ook teveel/te intieme piercings om hier erop te gooien allemaal. :'D]


    En nee, ik ga niet al mijn piercings op verzoek neer gooien. Dat willen jullie niet. *O*

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 13:37 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    lol moet ik van alles foto's gaan maken? xD

    Hel schreef:
    lol moet ik van alles foto's gaan maken? xD


    Nee, stretchers bedoel ik. Lol, ik heb ook teveel/te intieme piercings om te plaatsen hoor. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Vengenz schreef:
    (...)

    Nee, stretchers bedoel ik. Lol, ik heb ook teveel/te intieme piercings om te plaatsen hoor. :'D


    Ik had t ook over mn stretchers:P *gaat tellen hoeveel setjes er in huis slingeren*

    Vengenz schreef:
    (...)

    Nee, stretchers bedoel ik. Lol, ik heb ook teveel/te intieme piercings om te plaatsen hoor. :'D



    Whaha ik wil et niet weten ;d..



    Haha trouwens leuke foto ;D ghehe ik heb dat niet xd
    tenzij een oorbel formaat mee telt ;D denk et niet hea ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sexy stretcher! :9~
    En die intieme piercings krijg ik toch wel te zien, chica! <3

    Dit's de mijne. 8mm trots. Ja, foto is scheef, maar ik zit in de les:

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 14:16 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Reverend schreef:
    Sexy stretcher! :9~
    En die intieme piercings krijg ik toch wel te zien, chica! <3

    Dit's de mijne. 8mm trots. Ja, foto is scheef, maar ik zit in de les:



    waaaauwwwww :9~


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Die dingen zijn zó vet. Ik wil er ook eentje, maar mijn mama vind het niet zo leuk ;3. Aangezien ik ook al een lippiercing en tattoo mag laten zetten xd.


    To infinity and beyond •

    Butlerholic schreef:
    Die dingen zijn zó vet. Ik wil er ook eentje, maar mijn mama vind het niet zo leuk ;3. Aangezien ik ook al een lippiercing en tattoo mag laten zetten xd.

    Mijn mama en papa wisten er niks van totdat mijn moeder ineens een rietje in m'n rechteroor ontdekte. Oeps. (no_chears)
    Maar ik blijf voorlopig stretchen, behalve deze maand, want dat mag niet van Nancy. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Reverend schreef:
    (...)
    Mijn mama en papa wisten er niks van totdat mijn moeder ineens een rietje in m'n rechteroor ontdekte. Oeps. (no_chears)
    Maar ik blijf voorlopig stretchen, behalve deze maand, want dat mag niet van Nancy. (cat)


    Tot hoever wil je ze stretchen? HAHA, mijn moeder zou hem er zo uittrekken xd.


    To infinity and beyond •

    Butlerholic schreef:
    (...)

    Tot hoever wil je ze stretchen? HAHA, mijn moeder zou hem er zo uittrekken xd.

    Mijn moeder vond dat ik ze eruit moest halen, maar toen vond ze er ineens vrede mee, 'zolang ik maar niet groter ging'. Twee dagen later had ik ineens 8mm's. Maar ik wil tot 12/14 gaan, niet verder. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Reverend schreef:
    (...)
    Mijn moeder vond dat ik ze eruit moest halen, maar toen vond ze er ineens vrede mee, 'zolang ik maar niet groter ging'. Twee dagen later had ik ineens 8mm's. Maar ik wil tot 12/14 gaan, niet verder. *O*


    Haha. Nou mijn moeder heeft er opzich geen moeite mee denk ik. Had ze ook niet nadat ik opeens een neuspiercing had. Maar mijn pa trekt hem er zekerweten uit haha xd. Maar is wel echt heel gaaf ;D


    To infinity and beyond •

    Reverend schreef:
    Sexy stretcher! :9~
    En die intieme piercings krijg ik toch wel te zien, chica! <3

    Dit's de mijne. 8mm trots. Ja, foto is scheef, maar ik zit in de les:



    Lekker wijf, mooie piercing.:9~


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind hem eigenlijk wel erg leuk :"D Toch vind ik het er vaag uitzien :3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    I like it *O*


    -

    Ik vind hem mooi (: maar doet dat geen pijn? ;o lijkt me pijnlijk als je ze gaat stretchen