• De stelling van vandaag luidt:
    Lichaam en geest zijn niet een, maar bestaan apart van elkaar

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Tsja, dat weet niemand he. : )


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    Tsja, dat weet niemand he. : )


    Wetenschap misschien?


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Oneens. Als er zich blokkades voor doen in je geest of lichaam -ongeacht welke- dan werkt dit door op de andere helft. Dus ze staan wel degelijk met elkaar in contact. -veel meer als veel mensen denken- Het een kan niet zonder het ander dus, ze kunnen niet zonder elkaar. Dat sowieso niet.


    Wie du mir, so ich dir.

    Hmm, moeilijke vraag..
    Ik denk oneens(A)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Omniscience schreef:
    Deels wel, maar momenteel zitten ze aan elkaar vast heb ik het idee.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Excalibur schreef:
    Jap, je lichaam is slechts het omhulsel (:


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Progeny schreef:
    Eens, ondanks dat ze wel een zekere connectie hebben, zijn ze te verschillend om één te zijn.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Sensei schreef:
    (...)

    Wetenschap misschien?

    Ik vind ook dat de theorieen van de wetenschap het meest logisch klinken, maar ik blijf erbij dat niemand dit soort dingen (over zielen, de dood, het hiernamaals enz.) zeker weet. Dus ik zie wel als we dood zijn:').


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    (...)
    Ik vind ook dat de theorieen van de wetenschap het meest logisch klinken, maar ik blijf erbij dat niemand dit soort dingen (over zielen, de dood, het hiernamaals enz.) zeker weet. Dus ik zie wel als we dood zijn:').


    Ik blijf erbij dat de fantasie der mens soms iets te groot is. (:


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Ik merk het wel als ik dood ben (;


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Sensei schreef:
    (...)

    Ik blijf erbij dat de fantasie der mens soms iets te groot is. (:

    Ja, dat is inderdaad het meest waarschijnlijk. : )


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    (...)
    Ik vind ook dat de theorieen van de wetenschap het meest logisch klinken, maar ik blijf erbij dat niemand dit soort dingen (over zielen, de dood, het hiernamaals enz.) zeker weet. Dus ik zie wel als we dood zijn:').
    En wat nu als er mensen zijn die die dingen weten, ervaren of er zelfs een beroep in/mee hebben? :Y) Geloof je (sommige) mensen dan of zijn ze dan gewoon knettergek? (pirate)

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 18:39 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    INDICA schreef:
    (...)
    En wat nu als er mensen zijn die die dingen weten, ervaren of er zelfs een beroep in/mee hebben? :Y) Geloof je (sommige) mensen dan of zijn ze dan gewoon knettergek? (pirate)


    Daar zit een hoop oplichterij op, dat kun je moeilijk ontkennen. Soms zijn er echter inderdaad gewoon écht mensen die dingen kunnen/weten die je niet voor mogelijk houd/wilt houden. Ik heb een aantal dingen meegemaakt waardoor ik wel wat meer geloof, maar ik blijf kritisch als er geen bewijs is. Toch kan ik moeilijk ontkennen dat er helemaal niets is, want er zijn altijd dingen die onverklaarbaar zijn/lijken.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Progeny schreef:
    Eens, ondanks dat ze wel een zekere connectie hebben, zijn ze te verschillend om één te zijn.


    The greatest thing in life you`ll ever learn is just to love and be loved in return.

    Oneens, daar zijn zelfs wetenschappelijke verklaringen voor.


    You are the poetry Shakespeare was missing.