• De stelling van vandaag luidt:
    Lichaam en geest zijn niet een, maar bestaan apart van elkaar

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Toch denk it van wel, mee eens.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Deels wel, maar momenteel zitten ze aan elkaar vast heb ik het idee.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Eens, ondanks dat ze wel een zekere connectie hebben, zijn ze te verschillend om één te zijn.


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Eens, ondanks dat ze wel een zekere connectie hebben, zijn ze te verschillend om één te zijn.

    Eens.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Oneens,Omdat je met je geest nadenkt over welke kleren je aantrekt,Hoe je je haar doet enz.


    Firm believer of all that is magic

    Heeft de mens een geest dan?


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Progeny schreef:
    Eens, ondanks dat ze wel een zekere connectie hebben, zijn ze te verschillend om één te zijn.


    we all deserve to die

    Progeny schreef:
    Eens, ondanks dat ze wel een zekere connectie hebben, zijn ze te verschillend om één te zijn.

    _O_


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Soms wel soms niet :$


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Zelf ben ik daar nog niet helemaal uit. Een baby begint in de buik. Van een paar cellen gaat het naar miljoenen. Dan wordt het geboren en gelijk na de geboorte gaat die huilen. Hoe in godsnaam kan daar een 'geest' in bestaan? En toch vraag ik me dan weer af hoe we dan zo bewust en beoordelend kunnen denken, terwijl planten dat niet doen. En dan vraag ik me vervolgens weer af hoe dat met dieren zit: die leven ook, kunnen rennen, etc. Volgens mijn biologie boek werkt het bij dieren ongeveer hetzelfde als bij de mens. Waarom kunnen wij elkaar en onszelf wel zodanig beoordelen dat we iets goed en fout vinden, en dieren niet?
    Zelf vind ik het een lastige stelling. Ik denk dat ik toch eens ga zeggen, hoewel ik over een maand zo oneens zou kunnen zeggen.


    To live would be an awfully big adventure

    Het hoort een met elkaar te zijn, maar dat is niet bij iedereen zo. Laat ik het daar op houden. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ik ben het ermee eens


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eens,je geest en je lichaam zijn met elkaar verbonden maar zijn wel verschillend. Na je door bijvoorbeeld blijft je geest(volgens sommige)bestaan,terwijl je lichaam vergaat. Je geest kan je lichaam ziek en beter maken.En zo kan ik nog wel een paar voorbeelden noemen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Jap, je lichaam is slechts het omhulsel (:


    "I shut my eyes in order to see.'