• Vorig jaar ging ik heel veel met een jongen om waarmee ik in de klas zat. We waren altijd aan het kloten met elkaar, enzovoort.

    Ik weet nog hoe dat begon. Een vriendin van me zat langs hem. Zij werd er gek van. Ik zat een paar tafels naast hun. Ik dus met zwarte stift op papier allemaal dingen kladden. Uiteindelijk schreef ik voor de grap dat ik van hem hield. Dit was niet gemeend, hij wist dit ook wel.

    Vervolgens zat ik een paar weken achter hem. We klooiden altijd met elkaar, lachtte altijd samen en had een gevoel dat ik echt mezelf kon zijn. Vele zeiden dat we goed bij elkaar paste. Maar daar antwoorde ik op dat ik echt niet verliefd op hem was. Ik was dat ook niet, dacht ik tenminste.


    Oké, dat was nutteloze informatie. Maar waar het nu omgaat is.
    We zitten nu in een andere klas. Hij heeft nu een vriendin, en ja hoor wie is er nu jaloers. Ik dus. Ik vindt het superleuk voor hem, maar stiekem hoopte ik dat ze geen verkering met hem had. Eerlijk gezegd praat ik nu ook bijna nooit met hem, dus ik moet me eigenlijk nergens mee bemoeien. Maar toch ben ik jaloers.

    Wie herkent dit ook?

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 22:28 ]


    <3

    Misschien ben je gewoon jaloers op het idee van een relatie.
    En néé, ik ben niet jaloers op dat soort dingen want ik heb zelf een relatie die superlekker loopt :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja ik, tijdeje ben ik al verliefd op een jongen maarjah.
    Ikherken het wel.

    Heb je zo het gevoel dat je hem alleen voor jou wilt hebben?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Misschien ben je niet jaloers op de relatie opzich, maar omdat zij nu alle aandacht krijgt terwijl jij ook aandacht wilt.

    BR0WNIE schreef:
    Misschien ben je niet jaloers op de relatie opzich, maar omdat zij nu alle aandacht krijgt terwijl jij ook aandacht wilt.


    Je hebt misschien wel gelijk,


    <3

    Mavado schreef:
    Heb je zo het gevoel dat je hem alleen voor jou wilt hebben?


    hmm, dat niet zo.


    <3