• Eline woont in een van de armste wijken van Amerika, niet eens bij haar echte ouders. Die waren overleden toen Eline slechts vijf jaar oud was, ze woont nu bij een tante van haar. Ze heeft danstalent maar toont het alleen wanneer ze bij haar 'crew' is, door een flauwe grap van een van de rijkere uit hun crew staat Eline in geschreven bij East-West. Een kunst school voor rijke lui kinderen, dat is waar de school om bekend staat. Eline gaat erin maar valt er buiten, haar streetdance en hiphop talent gaat niet samen met de ballet sufferds. De meisjes op de school pesten Eline erg, zo erg dat ze weggaat. Normaal laat Eline niet over zich heen lopen maar de pesterijen worden steeds erger, haar 'crew' en meteen haar vriendengroep willen Eline zo niet aanzien en gaan met z'n allen naar East-West om de school daar onveilig te maken.
    Een mengelmoes van de step up films :9~


    Welke rollen er zijn.
    Beste vriendin Eline Courtesan
    Spaans meisje uit haar crew Arsenal
    Mensen uit haar crew Chamassa Decibelle soldier Courtesan unusual

    Bitch van East-West.
    Misschien een zelf verzonnen rol?

    Wat je moet invullen
    Beste vriendin pak invul lijstje 1
    Spaans meisje uit haar crew pak invul lijstje 2
    Mensen uit haar crew pak invul lijstje 3
    Bitch van East-West pak invul lijstje 4

    De lijstjes
    lijstje 1.
    volledige naam:
    Leeftijd:
    Foto:
    Woonsituatie:
    Karakter:
    Talent: -danssoort-
    Crush: -Geen beroemdheden of wat dan ook zelf verzonnen-
    Extra:

    lijstje 2.
    Naam:
    Leeftijd:
    Foto: -pak een meisje met een spaans uiterlijk-
    Karakter:
    Talent: -danssoort-
    Extra:

    Lijstje 3.
    Naam:
    Leeftijd:
    Foto:
    Karakter:
    Talent: -danssoort-
    Extra:
    woonsituatie:

    Lijstje 4.
    Naam:
    Leeftijd:
    Foto:
    Karakter:
    Extra:


    That's it beebie _O_

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 18:26 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    volledige naam: Rianna Hanson. Vrienden noemen haar Rebel.
    Leeftijd: 18
    Foto: One Two Three
    Woonsituatie: Ze heeft haar ouders nooit gekend en woonde tot haar dertiende in een tehuis. Ze vond het niks daar, wou meer vrijheid en werd onhandelbaar en is toen samen met een meisje weggelopen. Ze zijn voor twee jaar bij elkaar gebleven maar nu weet ze niet waar Jenna, het meisje, uithangt. Sinds die tijd heeft ze alleen gezworven.
    Karakter: Rianna laat zich niets door niemand vertellen. Ze is koppig en eigenwijs en komt voor haar vrienden op. Ze bijt van zich af en ze vertrouwt mensen niet snel, en hoewel ze een hekel heeft aan mensen die liegen tegen haar, kan ze zelf liegen als de beste. Ze doet haar eigen ding en is een groot feestbeest. Ze is ook actief en heeft weinig slaap nodig. Ze is betrouwbaar en een luisterend oor als je haar nodig hebt.
    Talent: Street/Breakdance/Hiphop.
    Crush: Damian.
    Extra: Danst al sinds haar derde.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    spaans meisje uit de crew
    Naam: lolita Sarella Pablos
    Leeftijd: 17
    Foto:lolita
    Karakter:lief,passievol,soms verlegen
    Talent: van alles, maar haar grootste talent is de salsa heel ouderwets maar ze is er vreselijk goed in toch gebruikt ze die dans maar weinig
    Extra:ze is erg gek op dieren en beschouwd de mensen uit de crew als haar tweede familie, op haar zevende is ze uit spanje gekomen en hier komen wonen.

    zo goed?

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 17:48 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    I really need more :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    My own step.

    kom op jongens ik heb echt meer rollen nodig _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Spaans meisje, Beste vriendin Eline
    volledige naam: Belle Morero
    Leeftijd: 19.
    Foto: -Ben lui- Dus zoek maar een van Megan Fox of Kat Deluna (:
    Woonsituatie: Oud landhuis uit de 19e eeuw.
    Karakter: Bitchy, sociaal, lief, denker, en een door zetter.
    Talent: Hip hop & Jazz.
    Crush: Ricardo Torres. -Haha, een mix. :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Iedereen krijgt een rol, alleen niet meteen de rol waar 'ie voorgaat.
    sorry daarvoor _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vul hem in, ik vul hem in. Wacht even, ik werk eraan. : D


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    Ik vul hem in, ik vul hem in. Wacht even, ik werk eraan. : D


    Oké is allemaal goed joh _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Thx voor de rol :9~


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Mag ik morgen ook invullen? Want ik moet nu weg maar wil wel erg graag een rol (:


    Music is the new sex

    Unusual schreef:
    Mag ik morgen ook invullen? Want ik moet nu weg maar wil wel erg graag een rol (:


    van mij wel joh (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    lijstje 1, beste vriendin (nerd)
    volledige naam: Samantha Cadence Hunt.
    Leeftijd: 18
    Foto: Samantha
    Woonsituatie: Samantha woont in een pleeggezin nadat haar biologische ouders gestorven zijn toen ze negen was. Haar tante weigerde haar in huis te nemen. Ze heeft in haar pleeggezin een klein broertje, die geboren lijkt te zijn om te dansen en dan ook erg tegen haar opkijkt. Ook heeft ze een oudere broer, die haar altijd probeert te beschermen. Dit zijn natuurlijk niet haar echte broers maar haar pleegbroers. Haar pleegouders zijn het er echter niet altijd mee eens en ze heeft ook wel vaak problemen met ze.
    Karakter: Samantha is een dromer, maar wild en onstuimig. Ze zit vaak in haar eigen wereldje en is op zo'n moment moeilijk te bereiken. Ze kan echter ook zo weer terug schieten in de echte wereld en dan is ze scherp. Onstuimig en veranderlijk als de wind. Haar karakter is ook bubbelig en vrolijk en een glimlach is bijna altijd wel op haar gezicht te vinden. Ze is makkelijk om mee om te gaan en ze wil altijd dat anderen zich op hun gemak voelen. Ze is een slim meisje, altijd in staat plannen te bedenken en anderen te helpen. Ze zal dan ook zonder twijfelen zich in een avontuur storten om vrienden *of zelfs mensen die ze net kent maar erg aardig vind* te helpen. Ze kan ietwat onhandig zijn en is vrij chaotisch. Ze kan vaak dingen niet terugvinden, maar als ze even stilstaat en gaat denken heeft ze het al vrij snel in haar handen. Ze is wel een genie is zichzelf voor gek zetten en in oncomfortabele situaties terecht komen, oncomfortabel voor haar dan. Ze bloost dan ook heel erg snel. Mensen zeggen dan ook vaak dat ze schattig is, wat ze zelf meestal ontkent.

    Talent: Streetdance
    Crush: Geen, maar ze staat zeker open voor de liefde.
    Extra: Haar ouders waren musicanten en waren altijd er op gebrand, dat Sam kon doen wat ze wilde, dat ze haar passie kon uitoefenen. Dit is dan ook wat ze tot op de dag vandaag doet. Dansen staat haar toe werkelijk zichzelf te zijn, uit haar schuld te kruipen en de wereld te laten zien wie ze is. Ze uit er haar emoties in. Naast haar vrienden en 'familie', is het haar leven.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Sorry, het duurde lang. Ik vond maar geen foto. :3

    Naam: YeonJoo Seung, maar iedereen noemt haar Momo.
    Leeftijd: 16 jaar.
    Foto: Hierzo
    Karakter: Momo is erg verlegen en stil op het eerste gezicht. Maar na een tijdje kan ze wel aardig zijn. Ze lacht veel. Dat is eigenlijk haar "motto". Vergeet nooit te lachen, ook al doet het pijn. Ze geeft veel om wat andere over haar denken dus je kunt haar snel kwetsen. Als ze gekwetst is sluit ze zich, zegmaar, af van alles en iedereen en duurt het even tot ze eroverheen geraakt. Ze is eigenlijk wel schattig als je naar haar uiterlijk kijkt, maar ze kan ook wel agressief reageren als je haar dierbaren pijn doet. Vooral als het om dansen gaat is ze best "vurig". Voor de rest is ze een kluns en overgevoelig en altijd bezorgd.
    Talent: Popping en B-boying(Breakdance). Vooral HipHop. Ze is niet goed in klassieke dansen, zoals de wals, ballet etc.
    Extra: Ze is half Japans/Koreaans en spreekt daarom gebroken en met een accent. Ze belandde op de school omdat haar ouders het eiste en wilden dat ze zou ophouden met wat ze nu deed. HipHop, dus.
    Woonsituatie: Ze woont in een grote villawijk. Haar ouders hebben beide kantoorwerk en zijn altijd druk bezig maar verdienen héél goed. Ze besteden geen aandacht aan Momo.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 20:27 ]


    All this dampness is damp.

    Ik heb ook jongens nodig, anders moet ik die zelf gaan verzinnen en dat is moeilijk :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Naam: Jenn Fley
    Leeftijd: 17
    Foto: klik.
    Karakter: Huppelkutje, zegt wat ze denkt over andere, denkt niet aan andere mensen. Ze denkt dat ze alles is en haar vader koopt alles voor haar.
    Extra: Ze eet geen bananen omdat ze daar dik van wordt, denkt ze.

    8D x


    -