• Helleu :]
    Mijn vriend en ik hebben nu meer dan 8 maanden, en we hebben ook seks enzo, maar alleen met condoom, en sinds kort zijn we daarmee gestopt, omdat we allebei bang zijn dat hij scheurt, of dat er iets fout gaat. Het komt er dus op neer dat ik aan de pil wil, maar mijn ouders vinden me te jong, en ik mag het dus niet. Ze zeggen dan gewoon; "Heb dan maar gewoon geen seks."
    Er valt ook gewoon echt niet met haar te praten, en ik vind het nogal dom dat het niet mag, want wat wil ze nou, dat ik zwanger word ofzo? Ik ben misschien dan wel jong, maar ze weet toch wel dat ik het doe, en tóch mag het niet. Nu wil ik dus aan de pil zonder mijn ouders het te weten komen, en ik weet wel waar je het kan halen enzo, het enige probleem is; De verzekering. Ik ben bang dat mijn ouders het daardoor te weten komen, en buiten de verzekering betalen zit er niet in, ik ben niet bepaald rijk :Y) Maargoed, weet iemand hoe dit werkt? Ik wil sowieso binnekort gaan bellen naar mijn huisarts voor een spreekuur, maar ik vind het wel fijn om dit vantevoren te weten, zodat ik daar niet voor niks zit (:


    Alis volat propriis.

    Miracle08 schreef:
    (...)

    De meeste vinden me idd jong maar ikzelf niet en mijn familie ook niet ( nou waren ze er bij mij in de familie allemaal een beetje vroeg bij :) ) Ik ben nu 21, heb een super lieve vriend, hebben samen een mooi huisje en een vaste baan. We ervaren het beide als helemaal geweldig ;) :D
    Top, zo hoort het ook :) En als dat dan wat vroeger komt dan gemiddeld maakt dat helemaal niet uit :)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Top, zo hoort het ook :) En als dat dan wat vroeger komt dan gemiddeld maakt dat helemaal niet uit :)


    Vind ik ook niet ;) Kan me inmiddels niet meer zonder voorstellen :D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zou gewoon gaan zitten dreigen en zeuren. Ik ben ook pas sinds 4 maanden aan de pil ben dan wel 17 maar mijn ma werd gek toen ik vroeg of ik aan de pil mocht. En nog geen paar maanden later zat ik aan de pil. Dus ik zou het gewoon zo regelen dan. Ze kunnen het sowieso niet zien bij de verzekering. xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Die van mij word verzeker :Y) maar da komt omdat ik vaak problemen heb met mijn cycles en alles >.< 1 x zat alles onder bloed
    gewoon door blijven zeuren.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    zeg dat je het de laatste tijd heel erg bent en heel veel krampen hebt ga naar de dokter en eu vuala ^^


    its always the same road,it just go's on and on..

    Ehm, als je onder de achtien ben hoef je niet voor de pil te betalen ;)


    What is youre favo scary movie?