Helleu :]
Mijn vriend en ik hebben nu meer dan 8 maanden, en we hebben ook seks enzo, maar alleen met condoom, en sinds kort zijn we daarmee gestopt, omdat we allebei bang zijn dat hij scheurt, of dat er iets fout gaat. Het komt er dus op neer dat ik aan de pil wil, maar mijn ouders vinden me te jong, en ik mag het dus niet. Ze zeggen dan gewoon; "Heb dan maar gewoon geen seks."
Er valt ook gewoon echt niet met haar te praten, en ik vind het nogal dom dat het niet mag, want wat wil ze nou, dat ik zwanger word ofzo? Ik ben misschien dan wel jong, maar ze weet toch wel dat ik het doe, en tóch mag het niet. Nu wil ik dus aan de pil zonder mijn ouders het te weten komen, en ik weet wel waar je het kan halen enzo, het enige probleem is; De verzekering. Ik ben bang dat mijn ouders het daardoor te weten komen, en buiten de verzekering betalen zit er niet in, ik ben niet bepaald rijk Maargoed, weet iemand hoe dit werkt? Ik wil sowieso binnekort gaan bellen naar mijn huisarts voor een spreekuur, maar ik vind het wel fijn om dit vantevoren te weten, zodat ik daar niet voor niks zit (:
Alis volat propriis.