• Krullerd schreef op 16 mei 2011 - 9:00:

    RE: Wedstrijd aanvraag My name is...

    Oke, je mag beginnen met je wedstrijd als een Thema-wedstrijd!
    Groetjes



    Ik wil dus een wedstrijd opstellen, waarin het de bedoeling is dat je jouw idool gaat nadoen zoals in het programma "My Name Is".
    Ik heb zoals je bovenaan ziet, toestemming gekregen.
    Korte info;

    Een ronde duurt 3 weken lang, zodat de kandidaten genoeg tijd hebben om hun opdrachten rustig af te werken.
    In totaal zullen er 5 rondes zijn, aangezien we met niet zo veel leden zijn.
    Mensen die hun opdracht niet inleveren, worden uit de wedstrijd gezet. Mensen die het niet kunnen afgeven wegens school, vakantie of familiale problemen, kunnen uitstel krijgen als ze het op voorhand laten weten voor de definitieve datum dat ze hun opdracht moeten inleveren.


    Voordat je meedoet aan deze wedstrijd, zorg dan dat je het volgende zéker in huis hebt;

    - Camera
    - Fototoestel
    - Kleren die wat lijken op dat van jou idool
    - Lef en een goed humeur

    Dit is de jury;

    - OffTheRecord
    - Azkaban
    - Professor



    Er kunnen in totaal 10 leden meedoen.

    - gekkeNOOTJE
    - Reverend
    - DamnPrincess
    - Canales
    - OhmyChris
    - BRAINWITCH
    - soRADIANT Uitgeschreven
    - Fellatio
    - Patronum uitgeschreven
    - Recidivism


    Inschrijvingen gesloten, de eerste opdracht komt online.

    Opdracht 1:

    Stel jezelf even voor en wie jou idool is.
    In je filmpje ga je uitleggen waarom je dat idool gaat nadoen en geef je wat meer uitleg over je idool.
    Als je daar mee klaar bent, ga je een reffreintje zingen van een liedje dat hij/zij heeft geschreven.


    Deze opdracht moet ten laatste op 14 juni afgegeven worden om 23u00.
    Ben je niet op tijd klaar, zal je niet langer meedoen.

    Dingen waarop de jury zal letten voor de eerste opdracht;

    Ofdat de kandidaat zelfzeker overkomt
    goed zingt
    En ofdat de kandidaat het jurylid aanspreekt.


    Succes iedereen



    Tot mijn grote spijt, blaas ik deze wedstrijd af.
    Ik heb niets meer te horen gekregen van de jury en de kandidaten.
    Ik was niet van plan om jullie er elke dag aan te laten herinneren dat jullie nog niet hadden afgegeven.
    Jullie zijn oud genoeg om zelf te melden dat jullie uit de wedstrijd stappen.
    Je kan niet zeggen dat jullie er niets van wisten, want ik heb een PB gestuurd met de eerste opdracht.
    De enigste 2 die hebben ingeleverd, zijn DamnPrincess en Fellatio.
    Proficiat daarvoor...
    Dus bij deze; deze wedstrijd is gestopt.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 14:18 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    volgens mij nemen heel veel mensjus jb als idool ikku niet!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Haha, euy mensjes, schrijft es in! Kijk, ik ben geen ster in zingen of dansen, maar ik doe het voor de lol. C'mon, ik ben geen pretty prince(ss) of zo, maar ik doe toch mee voor de lol. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    gekkeNOOTJE schreef:
    volgens mij nemen heel veel mensjus jb als idool ikku niet!

    Ik weet al wie ik ga zijn. (cop)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Reverend schreef:
    (...)
    Ik weet al wie ik ga zijn. (cop)


    ikku ook maatju!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Reverend schreef:
    Haha, euy mensjes, schrijft es in! Kijk, ik ben geen ster in zingen of dansen, maar ik doe het voor de lol. C'mon, ik ben geen pretty prince(ss) of zo, maar ik doe toch mee voor de lol. (no_chears)


    Ja maar ik wil alleen zingen, ik wil liever geen foto of voor de camera staan ofzo haha.

    Elizabethic schreef:
    Ik wil wel meedoen, maar mag het aub echt niet alleen een opname van het liedje, zonder dat mensen je zien? Dat heb ik namelijk liever niet..

    Edit: ooooh wacht, het is dus geen zangwedstrijd zoals My name is? Want dat is namelijk een zangwedstrijd, maar ik las dat het om een foto gaat?

    Het is zowat alles in één :)
    Foto's
    Video's waarin er gezongen wordt
    Clipjes


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Elizabethic schreef:
    (...)

    Ja maar ik wil alleen zingen, ik wil liever geen foto of voor de camera staan ofzo haha.

    Ik wil juist zo weinig mogelijk zingen, HAHAHAH.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Reverend schreef:
    (...)
    Ik wil juist zo weinig mogelijk zingen, HAHAHAH.


    ook maar niet ieder idool zingt X'D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Reverend schreef:
    (...)
    Ik wil juist zo weinig mogelijk zingen, HAHAHAH.

    als het lukt om tegen morgenvroeg 5u30 10 mensen in totaal te vinden zal ik een stukje zingen :)
    Whahaha en dan maar hopen dat de pc niet gaat crashen :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Reverend schreef:
    (...)
    Ik wil juist zo weinig mogelijk zingen, HAHAHAH.


    Oeh, mag je anders niet per twee en dat de ene zingt en de andere doet het foto-gedeelte? :D

    gekkeNOOTJE schreef:
    (...)

    ook maar niet ieder idool zingt X'D

    Het is wel de bedoeling dat het een zanger/zangeres is héé ;o


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    gekkeNOOTJE schreef:
    (...)

    ook maar niet ieder idool zingt X'D

    Het idool dat ik ga doen speelt gitaar en zingt, en wat heb ik thuis staan... EEN GITAAR. 8D

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 20:26 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Elizabethic schreef:
    (...)

    Oeh, mag je anders niet per twee en dat de ene zingt en de andere doet het foto-gedeelte? :D

    Nope, sorry :)
    Anders is het wat moeilijk voor de uitslagen


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Reverend schreef:
    (...)
    Het idool dat ik ga doen speelt gitaar, en wat heb ik thuis staan... EEN GITAAR. 8D


    o.0 OMG! dat is zo toevallig! HAHAHA XD mijn idool zingt (heel erg) hoog!
    -hint- XD


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    gekkeNOOTJE schreef:
    (...)

    o.0 OMG! dat is zo toevallig! HAHAHA XD mijn idool zingt (heel erg) hoog!
    -hint- XD

    Heheheh, we hebben niet dezelfde, denk ik. 8D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)