• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:56 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Nou ik zou met mijn 1 meter 72 best 55 kilo willen wegen het liefst minder :/ Ik zeur er niet over, maar ik wil het wel een doe er wel me best voor om niet zoveel te wegen. En ik weet dat jij eigenlijk gelijk hebt maar toch. Ik ben dus 172 cm en 63 kilo ik weet dat ik tevreden moet zijn maar toch. -shoot me ;x-

    [ bericht aangepast op 3 sep 2010 - 22:39 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik begrijp het ook niet. En daardoor voel ik me vaak nogal, écht dik. Ik ben niet dik dik, maar ik ben ook niet mager. En, door de mensen die zitten te zeuren dat ze dik zijn, maar het niet zijn, vóel ik me wel zo.
    You are so right!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik snap pressies wat je bedoelt.
    Sowieso snap ik niet waarom mensen zoude lijnen,als je gezond leeft(goed eet/sport) word je niet dik,en als je dan wel dik bent helpt lijnen ook niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Idd, ik voel me vaak ook dik, maar ik ben het niet =x ik ben 1,86 lang en weeg 63 kilo. mensen zeggen dat ik dik ben, en andere noemen mij anno patient >.<' ik snap dr niks van, maar het voelt toch klote als iemand dat tegen je zegt...

    X


    I'm a bit annoyed that you bit me without any restrain

    Ik vind mensen die klagen over dat ze te dik zijn meestal een beetje aanstellerig. Zolang mensen nog geen 100 kilo wegen vind ik ze nog niet dik.


    *insert philosophical cringe expression here*

    KillingAngel schreef:
    Idd, ik voel me vaak ook dik, maar ik ben het niet =x ik ben 1,86 lang en weeg 63 kilo. mensen zeggen dat ik dik ben, en andere noemen mij anno patient >.<' ik snap dr niks van, maar het voelt toch klote als iemand dat tegen je zegt...

    X

    Yeah right. Die gasten die zeggen dat je dik bent hebben geen ogen in hun doppen. Ik ben 1.74 en weeg een zuinige 73 kilootjes. Laat staan jouw lengte en gewicht :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Thenk joe, dat is bij mij dus +35 kilo.


    Life is hard and then we die

    Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Er zijn dan meisjes een stuk magerder als mij die zagen dat ze moeten afvallen en dat ze magerder willen zijn. Ik geef toe dat ik ook soms om mijn gewicht zeur, maar niet in bijzijnde van mensen die meer wegen dan mij, omdat ik weet hoe dat voelt.


    If we had not a soul, music would have created it.

    dit klinkt misschien best erg, maar ik ben 1.79 en ik weeg 58 kilo en dat vind ik teveel. Ja, ik weet dat ik niet mag zeuren, maar ik vind het teveel.


    It's time to be happy again.

    Nightingale schreef:
    dit klinkt misschien best erg, maar ik ben 1.79 en ik weeg 58 kilo en dat vind ik teveel. Ja, ik weet dat ik niet mag zeuren, maar ik vind het teveel.


    Je zou zeker 69 mogen wegen, dus wat zeur je nou? :l

    Ik weeg trouwens te weinig, en ik probeer serieus om bij te komen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    PUKKELxDING schreef:
    Thenk joe, dat is bij mij dus +35 kilo.

    Bijvoorbeeld.


    No growth of the heart is ever a waste

    Rooftops schreef:
    (...)

    Je zou zeker 69 mogen wegen, dus wat zeur je nou? :l

    Ik weeg trouwens te weinig, en ik probeer serieus om bij te komen.


    hmm ja ik weet wel dat ik zeur. En dat het nergens op slaat enz. enz. Maar ik heb altijd al een beetje moeite gehad met eten dus ik vind het teveel.


    It's time to be happy again.

    Ik weet niet eens hoeveel ik weeg, want ik sta nooit op de weegschaal. Ik heb zoiets van, zolang ik geen bult van een buik heb en gewoon in mijn kleren blijf passen, weet ik dat ik niet te dik ben. Misschien weeg ik wel 65 kilo - dat klinkt volgens mij ietwat zwaar voor een persoon van ongeveer 1.65 -, maar het ligt er ook aan hoe je gebouwd bent en al die onzin. :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    En ik weeg blijkbaar te weinig! (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    PUKKELxDING schreef:
    Thenk joe, dat is bij mij dus +35 kilo.


    Welkom in the club_O_:Y) Same here(krul)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.