• Krullerd schreef op 16 mei 2011 - 9:00:

    RE: Wedstrijd aanvraag My name is...

    Oke, je mag beginnen met je wedstrijd als een Thema-wedstrijd!
    Groetjes



    Ik wil dus een wedstrijd opstellen, waarin het de bedoeling is dat je jouw idool gaat nadoen zoals in het programma "My Name Is".
    Ik heb zoals je bovenaan ziet, toestemming gekregen.
    Korte info;

    Een ronde duurt 3 weken lang, zodat de kandidaten genoeg tijd hebben om hun opdrachten rustig af te werken.
    In totaal zullen er 5 rondes zijn, aangezien we met niet zo veel leden zijn.
    Mensen die hun opdracht niet inleveren, worden uit de wedstrijd gezet. Mensen die het niet kunnen afgeven wegens school, vakantie of familiale problemen, kunnen uitstel krijgen als ze het op voorhand laten weten voor de definitieve datum dat ze hun opdracht moeten inleveren.


    Voordat je meedoet aan deze wedstrijd, zorg dan dat je het volgende zéker in huis hebt;

    - Camera
    - Fototoestel
    - Kleren die wat lijken op dat van jou idool
    - Lef en een goed humeur

    Dit is de jury;

    - OffTheRecord
    - Azkaban
    - Professor



    Er kunnen in totaal 10 leden meedoen.

    - gekkeNOOTJE
    - Reverend
    - DamnPrincess
    - Canales
    - OhmyChris
    - BRAINWITCH
    - soRADIANT Uitgeschreven
    - Fellatio
    - Patronum uitgeschreven
    - Recidivism


    Inschrijvingen gesloten, de eerste opdracht komt online.

    Opdracht 1:

    Stel jezelf even voor en wie jou idool is.
    In je filmpje ga je uitleggen waarom je dat idool gaat nadoen en geef je wat meer uitleg over je idool.
    Als je daar mee klaar bent, ga je een reffreintje zingen van een liedje dat hij/zij heeft geschreven.


    Deze opdracht moet ten laatste op 14 juni afgegeven worden om 23u00.
    Ben je niet op tijd klaar, zal je niet langer meedoen.

    Dingen waarop de jury zal letten voor de eerste opdracht;

    Ofdat de kandidaat zelfzeker overkomt
    goed zingt
    En ofdat de kandidaat het jurylid aanspreekt.


    Succes iedereen



    Tot mijn grote spijt, blaas ik deze wedstrijd af.
    Ik heb niets meer te horen gekregen van de jury en de kandidaten.
    Ik was niet van plan om jullie er elke dag aan te laten herinneren dat jullie nog niet hadden afgegeven.
    Jullie zijn oud genoeg om zelf te melden dat jullie uit de wedstrijd stappen.
    Je kan niet zeggen dat jullie er niets van wisten, want ik heb een PB gestuurd met de eerste opdracht.
    De enigste 2 die hebben ingeleverd, zijn DamnPrincess en Fellatio.
    Proficiat daarvoor...
    Dus bij deze; deze wedstrijd is gestopt.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 14:18 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    OffTheRecord schreef:
    (...)
    Ik heb de uitleg er nog vanonder gezet :)


    Oke! Ik doe graag mee. (:


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Ik wil wel meedoen ;D ik ga het wel proberen ;D


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    wanneer komt de eerste opdracht erop???


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    gekkeNOOTJE schreef:
    wanneer komt de eerste opdracht erop???

    zodra ik 10 leden heb, anders komt het niet uit ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    mensen geef je op!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Alleen foto's of ook echt filmpjes enzo.
    Ik heb namelijk niet veel lef, om zomaar te gaan zingen voor de camera of te gaan dansen... o.O

    Guitarros schreef:
    Alleen foto's of ook echt filmpjes enzo.
    Ik heb namelijk niet veel lef, om zomaar te gaan zingen voor de camera of te gaan dansen... o.O

    Er zullen wel degelijk dingen in voorkomen waar je voor een camera moet staan:)
    Maar als je niet wilt dat het op youtube verschijnt, kan je ook via tinypic, geloof ik, je filmpje uploaden.
    Dan moet je alleen maar de link sturen


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oké, maar je moet dan dus ook extra kleding enzo kopen denk ik als je er op wilt lijken ofzo.. o.O,
    en ik , met zwartachtig haar, kan ik niet veel.
    Maar verder wens ik de mensen veel suc6 enzo haha :'D

    Oke dit moet even zodat ik abo heb dus deze reactie slaat nergens op maarjaa


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    OffTheRecord schreef:
    (...)
    Er zullen wel degelijk dingen in voorkomen waar je voor een camera moet staan:)
    Maar als je niet wilt dat het op youtube verschijnt, kan je ook via tinypic, geloof ik, je filmpje uploaden.
    Dan moet je alleen maar de link sturen


    Ow damn. Eigenlijk faal ik daar hard in. Ik doe dan liever niet mee?


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Guitarros schreef:
    Oké, maar je moet dan dus ook extra kleding enzo kopen denk ik als je er op wilt lijken ofzo.. o.O,
    en ik , met zwartachtig haar, kan ik niet veel.
    Maar verder wens ik de mensen veel suc6 enzo haha :'D

    Hangt er vanaf wie je na gaat doen :)
    Maar ik kan je natuurlijk niet dwingen om mee te doen :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    meer mensjus?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Sensei schreef:
    (...)

    Ow damn. Eigenlijk faal ik daar hard in. Ik doe dan liever niet mee?

    Ik heb je af de lijst gehaald :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ik doe mee

    Ik wil wel meedoen, maar mag het aub echt niet alleen een opname van het liedje, zonder dat mensen je zien? Dat heb ik namelijk liever niet..

    Edit: ooooh wacht, het is dus geen zangwedstrijd zoals My name is? Want dat is namelijk een zangwedstrijd, maar ik las dat het om een foto gaat?

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 20:20 ]