• Ik ben helemaal gelukkig nu, omdat ik een overheerlijke dag had vandaag! Ik ben naar Dortmund geweest en heb Nena en co weer gezien. Vandaag alleen maar overvallen door puur geluk, in de meeste weirde situaties en nu ben ik dood moe.

    Hoe was jullie dag en hebben jullie nog iets leuks gedaan?


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik zag het op facebook, hartstikke leuk Kirsje :)
    Ik heb vandaag van 11:30 tot 19:30 op school gezeten. Ja, echt waar XD Regisseren is leuk, maar het vreet aan je...


    Life is hard and then we die

    Ik heb een heel leuk gesprek met mijn crush gehad en het komt erop neer dat we elkaar missen en dat ik hem morgen een kusje moet geven, haha :3
    En ik ga straks film kijken enzo (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn dag begon leuk, maar eindigt vreselijk ;x
    Ik moet mijn boekverslag morgen inleveren, maar de printer is kapot! En ik blijf maar ongeluk hebben, niemand reageert, of ze reageren wel maar kunnen het niet.
    En, ik heb ruzie met iemand die vroeger mijn beste vriend was. En nu heb ik hem geblockt op alle social network sites, omdat ik zijn lelijke hoofd niet meer hoef te zien.

    Maar, ik ben blij dat jouw dag wel leuk was (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Pickwick schreef:
    Mijn dag begon leuk, maar eindigt vreselijk ;x
    Ik moet mijn boekverslag morgen inleveren, maar de printer is kapot! En ik blijf maar ongeluk hebben, niemand reageert, of ze reageren wel maar kunnen het niet.
    En, ik heb ruzie met iemand die vroeger mijn beste vriend was. En nu heb ik hem geblockt op alle social network sites, omdat ik zijn lelijke hoofd niet meer hoef te zien.

    Maar, ik ben blij dat jouw dag wel leuk was (:
    Naahw dat is allemaal vet verdrietig :c. Sorry dat jou das niet zo vrolijk was (flower). Ik hoop dat vandaag wel al iets beter is?

    xxx


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik moest door de regen naar school. Ik verneukte mijn kunst examen. Ik moest weer door de regen naar huis :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.