• HOI
    Nou, de jongens in mijn klas zijn dus vet kinderachtig. Ze gedragen zich echt als baby's. Ze hebben het alleen maar over seks, enz. Ook doen ze lullig tegen de meiden enzo. Dingen vernielen, trappen, schoppen, slaan, uitschelden, enz. Hebben jullie ook zo'n stomme kinderachtige klas? In ieder geval, de jongens? Omg, like kut gewoon. -.-'
    Xoxo.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ja, behalve 1 jongen :]

    ik ben het enige meisje in de klas
    al nu is het mijn 5de jaar zo
    ik geraak da al lichtjes gewend :D


    Gilles (ll)

    Ja bijna allemaal ze denken dat ze volwassen zijn maar zijn echt een stel kleuters als we het over sex hebben met biologie meteen ooowh
    zo naar de klote x]

    Nee, cus er zit maar 1 jongen in mijn klas.

    Een jongen uit mijn klas ging aan een paar meisjes hun borsten zitten Ô____o

    2 jongens doen kippen na,
    1 jongen gaat de deur, bord enzo neuken
    3 jongens kruipen op andere jongens en beginnen daarop neukbewegingen te doen.
    Alle jongens zijn wild
    en Alle jongens beginnen TH uit te kakken als ze me zien xD


    Let the Night embrace you

    2 jongens doen kippen na,

    1 jongen gaat de deur, bord enzo neuken

    3 jongens kruipen op andere jongens en beginnen daarop neukbewegingen te doen.

    Alle jongens zijn wild

    en Alle jongens beginnen TH uit te kakken als ze me zien xD

    Dat gedoe met TH is gelukkig bij mij al voorbij. Ze hebben het geaccepteerd. ^^ Maar er zijn misschien 3 of 4 jongens die opzich nog wel aardig zijn, alleen als alle jongens dom doen, willen hun er ook bij horen, dus doen ze mee. Echt zo laag. -.-'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Tja, jongens lopen nu eenmaal 3 jaar achter op hun leeftijd en raken VEEL later in de pubertijd xD

    bij mij doen ze ook allemaal zo...
    maar goed ben er na 3 jaar wel aaangewend:)


    I am an idiot, I move.

    Tja, jongens lopen nu eenmaal 3 jaar achter op hun leeftijd en raken VEEL later in de pubertijd xD

    Whahá, ja idd. Echt zo onnozel xd. Hun ouders zouden ze eens moeten opvoeden, ipv zoveel seksuele voorlichting ofzo geven. :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Bij ons zitte er 2 van die egte klunze, 1 egte onnozelaar, paar snobjes en dan ng 1 totaal oversekst kind, ng n paar gewone en dan degene die t tofste is is n beetje gay:P Maar dies wel de plezanste vn de klas eigluk:) als ge zoiets nieuw ofzoo aanhebt is da eerst hele checkingbeurt:P


    Live for something or die for nothing

    ik heb geen jongens in mn klas :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Jups, de jonges uit moi klas sijn ;;
    Kinderachtig, lullig, stomme humor, denken dat ze alles sijn, sieluug, ..

    =.='


    I found myself in Wonderland.

    bij mij ook
    na een tijdje word egt irritant!


    We're all dancing to the same sad song.

    myn klas iis ook zo

    ze ziitte zo constant dierengeluidjes te maken en te roepen echt kinderachtig