• we zijn namelijk aller aller aller laatste geworden bij eurosong


    "Ignite, my love. Ignite."

    goh, dat is dan ook de 10e keer op rij ofzoo


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Nederland is gewoon een rotland. en het faalt in alles, niet alleen daarin. Echt medelijden met de mensen die hier wonen. Het is hier zo ongelofelijk stom, ik zweer je, zodra ik weg mag, dan ga ik. En ik kom niet meer terug. sorry, ik liet me even gaan. Maar dit is mijn mening..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ach, ik wil hier ook graag weg hoor.


    I wish you were here.

    Ik wil naar Spanje *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Faithfully schreef:
    Ik wil naar Spanje *O*


    Spanje lijkt me ook gaaf,
    maar ik ga zo snel mogelijk terug naar mijn geliefde Canada <3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Joker schreef:
    oh, niks nieuws voor mij dat nederland faalt.


    They fell in love, didn't they?

    Dudes, dikke Nederland-haat hier -__-'


    ars moriendi

    Abilities schreef:
    Nederland is gewoon een rotland. en het faalt in alles, niet alleen daarin. Echt medelijden met de mensen die hier wonen. Het is hier zo ongelofelijk stom, ik zweer je, zodra ik weg mag, dan ga ik. En ik kom niet meer terug. sorry, ik liet me even gaan. Maar dit is mijn mening..

    Nounou, doe maar rustig hoor. In veel opzichten kun je hier beter wonen dan in een land als Kenia en mag je best wel een beetje dankbaar zijn dat je hier onderwijs krijgt, welvarend bent en het relatief goed hebt. Denk daar maar eens aan. Just sayin.


    ars moriendi

    ja maar alle oostbloklanden geven punten aan elkaar, het is gewoon vriendjespolitiek.
    en volgend jaar wil gerard joling weer meedoen, die koe.


    Expect the unexpected

    Als ik zou kunnen zou ik naar Engeland of Zwitserland gaan ^^


    I wish you were here.