• we zijn namelijk aller aller aller laatste geworden bij eurosong


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tsss het is gewoon vriendjespolitiek -.-


    It's going to be difficult, but not impossible.

    De drie J's waren nog niet klaar voor Europa.


    26 - 02 - '16

    Joker schreef:
    oh, niks nieuws voor mij dat nederland faalt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ja omdat wij altijd van die kuttige leidjes hebben...

    classic schreef:
    Ze zouden eens moeten nadenken bij de Tros. Wat wint over het algemeen? Een goed pop/rock liedje. Wat stuurt de Tros naar het ESF? Oerhollandse Volendammers, ja, logisch dat je daar niet mee wint.. -.-


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Hm. Nederland faalt ernstig. Maar daar was ik na 14 jaar al lang achter. Uiteindelijk zou ik het toch praktischer vinden als we echt een goede zanger(es) zouden sturen, beetje riching Jaqueline.


    I wish you were here.

    Monster23 schreef:
    Hm. Nederland faalt ernstig. Maar daar was ik na 14 jaar al lang achter. Uiteindelijk zou ik het toch praktischer vinden als we echt een goede zanger(es) zouden sturen, beetje riching Jaqueline.
    Ja! Of Ilse


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    classic schreef:
    Ze zouden eens moeten nadenken bij de Tros. Wat wint over het algemeen? Een goed pop/rock liedje. Wat stuurt de Tros naar het ESF? Oerhollandse Volendammers, ja, logisch dat je daar niet mee wint.. -.-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Faithfully schreef:
    (...)Ja! Of Ilse


    Kijk, dan komen we ten minste ergens. Een fris en jong persoon vol talent die niet zingt over liedjes in hoofden of met een palingsound :]


    I wish you were here.

    Monster23 schreef:
    (...)

    Kijk, dan komen we ten minste ergens. Een fris en jong persoon vol talent die niet zingt over liedjes in hoofden of met een palingsound :]
    Ja, of een leuke band, Kane of DiRect


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Sabertooth schreef:
    Tsss het is gewoon vriendjespolitiek -.-

    Dat ook ja.

    En trouwens, Kane of DiRect zou ook een goeie zijn. :]
    Maar het mag geloof ik alleen een nieuwe groep zijn en geen oude.. Zo iets had ik gehoord.


    I wish you were here.

    Monster23 schreef:
    (...)
    Dat ook ja.

    En trouwens, Kane of DiRect zou ook een goeie zijn. :]
    Maar het mag geloof ik alleen een nieuwe groep zijn en geen oude.. Zo iets had ik gehoord.
    Maar dan kunnen Jaquelien en Ilse ook niet?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zenden we eindelijk iets normaals in...


    Life is hard and then we die

    Faithfully schreef:
    (...)Maar dan kunnen Jaquelien en Ilse ook niet?


    Nee, maar het was meer 'in de richting van' snapje ^^


    I wish you were here.

    Monster23 schreef:
    (...)

    Nee, maar het was meer 'in de richting van' snapje ^^
    Oh zo (:
    Anders sturen wel Glennis Grace met Afscheid


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John