• we zijn namelijk aller aller aller laatste geworden bij eurosong


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat is al jaren zo dat we niet winnen -.-


    Some angels have no wings.

    Kuch Moldavië, Griekenland, Ierland.. my god, er waren er zooooveel die veel slechter waren. Arme J's! :'O


    ars moriendi

    oh, niks nieuws voor mij dat nederland faalt.


    I live for the applause, you will die for it.

    Louisaaa schreef:
    Dat is al jaren zo dat we niet winnen -.-


    Maar aller laatste is wel heel slecht, zelfs voor nederlands terwijl we dit jaar nog een best goeie inzenning hadden


    "Ignite, my love. Ignite."

    Joker schreef:
    oh, niks nieuws voor mij dat nederland faalt.

    .. op het songfestival.


    ars moriendi

    Puta schreef:
    (...)

    Maar aller laatste is wel heel slecht, zelfs voor nederlands terwijl we dit jaar nog een best goeie inzenning hadden

    Hoeveelste waren we geworden met de Toppers en Sieneke? Want dát faalde pas. Ik vond de 3J's het nog best wel goed doen..


    ars moriendi

    Nederland is gewoon een zwakke schakel in het spel. En dat blijft denk ik voorlopig wel zo.


    Some angels have no wings.

    Er moet iemand laatst zijn hoor :'D. België is ook al laatst geweest, so what? Je kan nu alleen maar verbeteren =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    dat betekent niet dat we falen.
    die andere landen stemmen allemaal op elkaar dat is altijd al zo geweest het maakt niet uit hoe goed we zijn. als ze zo afspraken blijven maken winnen we nooit meer.


    Believe in yourself, change the world.

    Ze zouden eens moeten nadenken bij de Tros. Wat wint over het algemeen? Een goed pop/rock liedje. Wat stuurt de Tros naar het ESF? Oerhollandse Volendammers, ja, logisch dat je daar niet mee wint.. -.-


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik denk dat die mensen van dat Songfestival iets hebben tegen Nederland, mijn moeder dacht dat ook al, dat die mensen wat hebben met onze politiek of zo, blabla
    Maar dat we daarom dus al zeven jaar niet in de finale zitten


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Dat is geen wonder meer.

    Maar wij zijn wel goed in Dansen, Paardrijden en Schaatsen


    Firm believer of all that is magic

    GeniusFerb schreef:
    Dat is geen wonder meer.

    Maar wij zijn wel goed in Dansen, Paardrijden en Schaatsen


    voetballen, judo


    "Ignite, my love. Ignite."

    Die stemmen die je krijgt als land zeggen niets over goed zijn of niet. Het is allemaal doorgestoken kaart, Nederland wil niet eens winnen omdat ze te weinig geld hebben om het songfestival te kunnen organiseren, denk ik.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Puta schreef:
    (...)

    voetballen, judo
    zwemmen


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John