• Eens even kijken hoeveel van jullie je laten misleiden door een titel, die eigenlijk heel terecht is en niet zo pervers als een aantal zullen denken. *O*

    Hoe dan ook, ik vond vandaag een foto van mijn moeder toen ze net 3 dagen 20 was en kreeg van mijn oma mijn geboortekaartje, omdat ze hem dubbel had. Hij is waarschijnlijk van mijn overleden tante geweest (oma's dochter, waar ze ook veel fotoalbums van heeft meegenomen toen), dus dat is dan extra waardevol om in je handen te hebben. ;D
    Oh, en een foto van mijn vader toen hij een jaar of 10/11 was. Heerlijk, hij heeft precies dezelfde kop daar als hij nu ook heeft, alleen dan zonder kraaienpootjes en z'n snor. :'D


    Die baby waar je een klein stukje van ziet is m'n zus. (:
    Mooi is mijn mama, hè?! (heart2)

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 17:52 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Van wat ik heb gezien aan jouw foto's, lijk je heel erg op je vader o_o Wauw.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Excalibur schreef:
    Van wat ik heb gezien aan jouw foto's, lijk je heel erg op je vader o_o Wauw.


    Klopt. (bloos)
    Mij hebben ze nooit te vondeling kunnen leggen, ze brachten me altijd meteen terug naar pa. :'D
    Maar qua karakter lijk ik juist heel erg op m'n moeder.
    & M'n zus precies andersom, die heeft m'n moeders uiterlijk en m'n vaders karakter.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 17:54 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Je mama is mooi ja ;o


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Wauw, jij hebt echt een supermooie moeder! 0.o


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Dankjulliewel! (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mavado schreef:
    Je mama is mooi ja ;o


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    En een jaar later werd ik geboren *O*
    Alleen dan wel zwaarder en groter als jou mwhi :3


    -

    JackyDaniels schreef:
    En een jaar later werd ik geboren *O*
    Alleen dan wel zwaarder en groter als jou mwhi :3


    Nu is het bijna andersom, hahahaha! In ieder geval qua gewicht. *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Vengenz schreef:
    (...)

    Nu is het bijna andersom, hahahaha! In ieder geval qua gewicht. *O*

    Ja want ik ben groter dan jou hahaha (clown)


    -

    JackyDaniels schreef:
    (...)
    Ja want ik ben groter dan jou hahaha (clown)


    Ohja, toch wel. Wist ik heel even niet zeker meer. :'D
    Damnit. Ik ben echt gewoon een kabouter. (pirate)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik snap dit topic niet :S
    Ik snap niet waar je heen gaat met je topic :S

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 11:11 ]


    Stop wishing, Start doing..

    Ik dacht vies (cat)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Je moeder is inderdaad een erg mooie vrouw.
    Het is heel leuk om oude foto's van je ouders te kijken,heb ik ook laatst gedaan en er zaten hele mooie foto's van mijn moeder bij.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Serophina schreef:
    Ik snap dit topic niet :S
    Ik snap niet waar je heen gaat met je topic :S


    Je bent de enige? :')
    Gewoon, ik deel wat foto's.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.