• het liefste geen fanfiction
    maar gewoon onbekende personen.
    meer vraag ik niet:)

    p.s ik beloof niet dat ik je story lees ik kijk eerst welke ik leuk vind


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Secrets from my past

    Aria is een zestienjarig meisje dat op het eerste gezicht heel normaal lijkt. Ze gaat naar school, hangt rond met haar vrienden en gaat babysitten om geld bij te verdienen. Maar sinds een jaar is er van alles veranderd: ze moest naar een nieuwe school. Een half jaar ging het goed, maar toen is er iets misgelopen. Haar vrienden merken dat er iets mis is met Aria, maar die houdt haar geheim goed verborgen. En waar komt die plotse haat voor meneer Boeckx, hun leraar wiskunde, ineens vandaan..?

    [ bericht aangepast op 2 sep 2010 - 16:28 ]


    Beeeeeeeesje :-)

    Alakazam! 8)


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    hihi ik ben nog steeds opzoek!
    ik verveel me xD
    verhalen over dingen die niet kunne vind ik het leukste


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    [url]http://www.quizlet.nl/stories/29449/verraad/

    [/url]

    Over vijf vriendinnen die een bende vormen. En ruzie krijgen met de andere bende. x)


    Deliberate Accidents
    Trevor Reese, een jongeman van 21, verhuist na een tragisch geval naar New York om daar een nieuw leven te beginnen. Trevor koopt een huis dat al jaren te koop stond maar niemand van New York in durfde te wonen vanwege de “geesten” Trevor, die naar NY verhuisde omdat hij misschien een nieuw leven kon beginnen, wordt getroffen door rampen en ongelukken zowel in én uit het huis. Hij verdrinkt bijna, hij wordt bijna in stukken gereten door een bloeddorstige leeuw.. Hoeveel ongelukken hij heeft, hij kán gewoon niet weg van New York. Het bijzonderste is, dat de ongelukken altijd net niet fataal zijn voor Trevor. Als hij verdrinkt, dan komt hij op het laatste moment boven. Wanneer hij bijna in de klauwen van de leeuw raakt, rent het roofdier weg. Trevor kan niet bij met zo'n geluk, maar kan niet meer leven met die ongelukken. Dus besluit hij informatie op te zoeken van het huis en zijn vorige inwoners. Beetje bij beetje, komt hij achter het verhaal van Alessia..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    1956. Daydine Whitelock is een vrolijk, spontaan zestienjarig meisje uit Miami dat niet stilstaat over de toekomst en zich over niets druk maakt. Doordat ze ervan overtuigd is dat het nooit wat zal worden tussen Carwyn Miles en haar, neemt ze zich voor zich volledig te storten tot de aparte Keith Milburn. Daydine weet dat hij er wat illegale bezigheden op na houdt, maar ziet dat niet als een reden om hem te ontwijken. Zoals een groot deel van haar vrienden wel had verwacht, speelt Keith het spelletje zo dat Daydine zijn smerige klusjes kan opknappen. Nadat er een aantal vage kennissen van Keith vermoord zijn, vindt ook hij zijn einde in het bijzijn van Daydine. Ze kijkt toe hoe Keith zijn leven hem wordt ontnomen, ziet wie hem de keel doorsnijdt... Zal Daydine hardnekkig haar rug keren tegen de moordenaar van haar tijdelijke geliefde of neemt ze het besluit om gewillig in de voetsporen van zijn gruwelijke praktijken te treden?

    Ik weet niet waar die grote afstand tussen de link en de beschrijving vandaan komt. (krul)

    [ bericht aangepast op 3 sep 2010 - 16:17 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    De Zwarte Raaf en het Rode Leger [Berlijn '45]

    Zoals je wel kan lezen zit er wat geschiedenis in. Geen fanfiction en het speelt zich af tijdens het einde van de Tweede Wereldoorlog. Nauwkeuriger beschrijving staat in de link zelf :]


    No growth of the heart is ever a waste

    What happens in Orvelte...

    Maudy Vermeulen, 16 jaar. Als haar ouders plotseling overlijden moet ze Amsterdam verruilen voor Orvelte, een rustig dorp in Drenthe. Ze gaat daar wonen bij haar oom en tante. Daar heeft ze absoluut geen zin in. Ze is al jaren niet meer bij hen geweest, en daarnaast mag ze haar oom niet. Als de in Orvelte aankomt, lijkt op het eerste gezicht alles normaal. Maar hoe langer ze er woont, hoe vreemder het wordt. Lijdt haar oom een dubbelleven? En wie is Cas, de jongen die steeds uit het niets lijkt op te duiken?

    Niets is wat het lijkt.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    http://www.quizlet.nl/stories/28937/destiny-and-marilyn-bff-story-whit-seth-amp-jacob----twilight/



    het is twilight maar pleas lees hem


    be happy and be free thats the only thing you need to be

    The seven sisters of the Chase family.

    onbekende personen, negentien hoofdstukken. (:

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 11:58 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    klik

    Het is geen twilight of vampire diaries storie.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Will true friendship ever end?

    Hij is door mij geschreven, en er is een proloog. Dus die kan je ook lezen.

    When summer ends

    Avery is er van overtuigd dat haar zomer liefde weer terug keert naar het plaatsje waar zij woont. De vorige zomer hadden ze een liefde volle zomer samen in een zonnig plaatsje in Italië. En als ze gelijk heeft, en hem langs haar huis ziet lopen, loopt er al een meisje naast. Wie is Olalla?

    Football on the dancefloor

    Cesc Fàbregas de bekende voetballer speelt bij zijn club Arsenal FC. Alles zit hem mee, behalve dat hij het voetballen soms niet meer ziet zitten. Als hij scoort kan hij alleen maar los gaan met zijn aparte hip hop dansjes en kan zijn dag niet meer stuk. Hij kijkt bij de rijke dans school en hoopt om ooit op een dag zelf mee te dansen. Elke dag ziet hij een meisje haar crew leiden en hij begint zich als maar meer tot haar aangetrokken te voelen. Voor wat moet hij gaan? Zijn voetbal leven of toch de nieuwe wereld in stappen van de harde dans wereld? En wat nou als de dans wedstrijd op de zelfde dag en tijd valt als de voetbal wedstrijd?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    The secret world in the water

    Je woont bij je opa en oma na dat je ouder en zus zijn omgekomen bij een brand. Het lijkt allemaal heel anders te zijn dan je had verwacht...
    http://www.quizlet.nl/stories/23051/the-secret-world-in-the-water/

    Het huis.

    Wat gebeurd er als je met een groepje naar een oud huis gaat? En na 300 jaar, bestaan er echt spoken?

    http://www.quizlet.nl/stories/20959/het-huis/


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Klik hier voor de story; I'm not your toy!

    Malika houd van mannen. Ze houd van mannen en van aandacht. Het liefste allebei tegelijk 'De aandacht van de man.' Malika heeft dit echter geerfd van haar moeder, die een relatie krijgt met de Damion van 22. Malika raakt gecharmeerd door Damion en langsamerhand begint ze meer voor hem te voelen. De relatie is echter onmogelijk, Damion is verloofd met haar moeder. En bovendien draagt Damion een groot geheim met zich mee, die als dat de wereld in komt veel zal aanrichten. Wat is Malika's keuze? En kiest ze wel het juiste?


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3