• Ik kom het heel vaak tegen dat mensen bijv dit schrijven terwijl het gewoon niet klopt; 'In de midden' 'in de bos' 'die meisje' 'zei, zei' of 'Zij, zij' 'mijn hard bonkt luid' en so on. Om eerlijk te zijn, kan ik me daar heel erg aan ergeren, vooral als het vaker terug komt in het verhaal. Ik weet het misschien zeik ik teveel maar effe serious mensen, ik ben vast niet de enige die het niet prettig vind om te lezen... Of wel?

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 17:26 ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik vind hele domme fouten inderdaad best irritant, maar je hebt van die onmogelijke woorden die heel Nederland fout schrijft.


    Alis volat propriis

    Hel schreef:
    (...)

    Nu eens eerlijk hé. Zou jij het leuk vinden als je ineens een pb krijgt van een bèta met allerlei verbeteringen omdat een ander het nodig vindt om je hoofdstuk in te sturen? Het enige wat je kan doen is de mensen aanvragen om een hoofdstuk in te sturen. Je kan niet zeggen "ik irriteer me eraan dus ik stuur het lekker in." Dan kan ik je nu al zeggen dat jij het misschien doet als er twintig of dertig fouten in een hoofdstuk staan, maar een ander zal het dan gaan doen als er één of twee fouten in staan. En geloof me, het zal de sfeer op Q niet verbeteren als dit zou kunnen.

    Iets irriteert je, en je ergert je ergens aan. Je kunt je niet ergens aan irriteren.
    Sorry, maar dat is er bij mij zo ingeramd dat ik er niet meer tegen kan om dat fout te horen.


    Alis volat propriis

    In mijn stories lees ik altijd tien keer over of ik het -ongeveer- goed heb gespeld, omdat ik weet dat iedereen zich er hier aan irriteert..
    Maar in mijn forumreacties ga ik dat dus écht niet doen, schijt (;

    [ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 20:53 ]


    Me so good.

    Daar lees ik meestal over, omdat ik zelf niet goed ben in spelling en dus zelf de correcte vorm niet weet (A).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Zo. Fucking. Irritant. Ik kan er zo slecht tegen als mensen dat doen, en niet alleen hier op Q in verhalen ofzo, maar ook op school, dan kan ik die mensen echt soms gewoon een klap op hun bek geven.

    twiddict schreef:
    (...)
    Iets irriteert je, en je ergert je ergens aan. Je kunt je niet ergens aan irriteren.
    Sorry, maar dat is er bij mij zo ingeramd dat ik er niet meer tegen kan om dat fout te horen.


    Happy now? ingeramd is ook geen goed woord (:

    [ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 21:15 ]

    Professor schreef:
    Ik probeer dat soort verhalen dan ook te vermijden.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.