• Ik kom het heel vaak tegen dat mensen bijv dit schrijven terwijl het gewoon niet klopt; 'In de midden' 'in de bos' 'die meisje' 'zei, zei' of 'Zij, zij' 'mijn hard bonkt luid' en so on. Om eerlijk te zijn, kan ik me daar heel erg aan ergeren, vooral als het vaker terug komt in het verhaal. Ik weet het misschien zeik ik teveel maar effe serious mensen, ik ben vast niet de enige die het niet prettig vind om te lezen... Of wel?

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 17:26 ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik lees daar zo overheen eigenlijk :'D


    -

    Ik haat schrijffouten -.-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik probeer dat soort verhalen dan ook te vermijden.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nee ik vind het ook niet prettig, maar vaak kunnen die mensen het niet helpen. Niet iedereen is even goed in taalkunde.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patronum schreef:
    Ik haat schrijffouten -.-


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Erato schreef:
    Nee ik vind het ook niet prettig, maar vaak kunnen die mensen het niet helpen. Niet iedereen is even goed in taalkunde.

    Nee dat begrijp ik, maar als het al eens gezegd is tegen die persoon en die persoon blijft die fouten maken :')

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 14:11 ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik erger me er ook aan.

    Ik maak altijd dezelfde fout met wilden. Ik schrijf namelijk altijd wouden en ik krijg daar in mijn stage verslagen altijd commentaar over maar ik blijf het doen. Dus commentaar leveren werkt niet altijd :W


    -

    Ik mijd verhalen met veel spellingsfouten als de pest, dus heb ik er niet veel last van.(A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Het is wel irritant, maar ik doe zelf denk ik ook vaak genoeg wat fout. Meestal vergeet ik een t, zoals: Antwoord hij. Of ik doe een t terwijl er een d moet. Of verkeerd om qua verleden en/of tegenwoordige tijd goh ik geef ook nog zelf toe, dat ik wel eens fout zit
    Maar gelukkig bestaat er ook nog iets als grammatica/spellingcontrole.

    Ik haat het intens. Soms zijn het kleine foutjes die je echt per ongeluk maakt en waar je makkelijk overheen leest (zelf of als lezer), maar als het veel terugkomt ben ik binnen de kortste keren al afgehaakt.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Meestal haak ik al af zodra ik dat in de proloog lees..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Aan dat soort dingen erger ik me heel erg. Hoe moeilijk is het helemaal om dat goed te doen, hè...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Patronum schreef:
    Ik haat schrijffouten -.-


    We accept the love we think we deserve.

    Ik vind dat ook irritant, maar die mensen zijn vaak buitenlanders. (typisch voor lidwoordfouten in het Nederlands) en dan neem ik het ze niet echt kwalijk. Mijn vreemde talen zijn ook niet perfect.


    You are the poetry Shakespeare was missing.