• Ik kom het heel vaak tegen dat mensen bijv dit schrijven terwijl het gewoon niet klopt; 'In de midden' 'in de bos' 'die meisje' 'zei, zei' of 'Zij, zij' 'mijn hard bonkt luid' en so on. Om eerlijk te zijn, kan ik me daar heel erg aan ergeren, vooral als het vaker terug komt in het verhaal. Ik weet het misschien zeik ik teveel maar effe serious mensen, ik ben vast niet de enige die het niet prettig vind om te lezen... Of wel?

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 17:26 ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Als je er problemen mee heb lees je die verhalen toch niet,je doet er niets aan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    In een verhaal erger ik me er ook aan, maar ik zeg 't ook wel eens verkeerd als ik aan het praten ben hoor.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Professor schreef:
    Ik probeer dat soort verhalen dan ook te vermijden.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb precies hetzelfde


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Professor schreef:
    Ik probeer dat soort verhalen dan ook te vermijden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Professor schreef:
    Ik probeer dat soort verhalen dan ook te vermijden.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Achja, de ene is nou eenmaal beter in spelling dan de andere. Snapniet waarom ze spellingscontrole dan niet aanzetten. Maar oké xd.


    To infinity and beyond •

    Ik kan daar ook echt niet tegen!


    Where there is a sea there are pirates...

    Erato schreef:
    Nee ik vind het ook niet prettig, maar vaak kunnen die mensen het niet helpen. Niet iedereen is even goed in taalkunde.


    zoals ik


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    JackyDaniels schreef:
    Ik lees daar zo overheen eigenlijk :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Seel schreef:
    (...)doe je dat nu express :') ??

    Daar heeft iemand mij al op gewezen zoals je misschien wel hebt gelezen ;)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik vind dat ook irritant ._.
    Ook als mensen lachtte schrijven in plaats van lachte.


    My heart was taken by you, broken by you and now is in pieces because of you.

    Ik erger me er verschrikkelijk aan, maar waar ik woon praat iedereen zo dus ik ben er aan gewend.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Hingucker schreef:
    Ik vind dat ook irritant, maar die mensen zijn vaak buitenlanders. (typisch voor lidwoordfouten in het Nederlands) en dan neem ik het ze niet echt kwalijk. Mijn vreemde talen zijn ook niet perfect.

    Weet je? Ik vind dat je hier eigenlijk niet over mag oordelen. Hoe weet jij, dat al die story's die zulke fouten hebben, vaak door buitenlanders zijn geschreven (mits het op 't profiel staat.) Misschien vat ik het verkeerd op, maar al die mensen kunnen net zo goed Nederlanders zijn die een wat slechtere spelling hebben.
    IkbeneenJoegoslaviër,dusookeenbuitenlander. xD


    My heart was taken by you, broken by you and now is in pieces because of you.

    ParadiseKiss schreef:
    (...)
    Weet je? Ik vind dat je hier eigenlijk niet over mag oordelen. Hoe weet jij, dat al die story's die zulke fouten hebben, vaak door buitenlanders zijn geschreven (mits het op 't profiel staat.) Misschien vat ik het verkeerd op, maar al die mensen kunnen net zo goed Nederlanders zijn die een wat slechtere spelling hebben.
    IkbeneenJoegoslaviër,dusookeenbuitenlander. xD


    Dat klopt, er zijn ook genoeg Nederlanders die het doen.

    classic schreef:
    Je zou bèta moeten kunnen aanvragen voor andermans verhaal. :Y)


    Nu eens eerlijk hé. Zou jij het leuk vinden als je ineens een pb krijgt van een bèta met allerlei verbeteringen omdat een ander het nodig vindt om je hoofdstuk in te sturen? Het enige wat je kan doen is de mensen aanvragen om een hoofdstuk in te sturen. Je kan niet zeggen "ik irriteer me ergens aan/het ergert me dus ik stuur het lekker in." Dan kan ik je nu al zeggen dat jij het misschien doet als er twintig of dertig fouten in een hoofdstuk staan, maar een ander zal het dan gaan doen als er één of twee fouten in staan. En geloof me, het zal de sfeer op Q niet verbeteren als dit zou kunnen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 21:10 ]