• Ik kom het heel vaak tegen dat mensen bijv dit schrijven terwijl het gewoon niet klopt; 'In de midden' 'in de bos' 'die meisje' 'zei, zei' of 'Zij, zij' 'mijn hard bonkt luid' en so on. Om eerlijk te zijn, kan ik me daar heel erg aan ergeren, vooral als het vaker terug komt in het verhaal. Ik weet het misschien zeik ik teveel maar effe serious mensen, ik ben vast niet de enige die het niet prettig vind om te lezen... Of wel?

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 17:26 ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Eigenlijk erger ik me daar ook aan. Eerst was ik dan altijd zo om die mensen te verbeteren, maar de meeste mensen doen er niks aan en vinden het soms irritant dus verbeter ik niemand meer. Achja, zolang ik zelf geen foutjes maak vind ik het wel prima.


    “Love is a contradiction.”

    Professor schreef:
    Ik probeer dat soort verhalen dan ook te vermijden.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ja, die jij daar opnoemt vind ik ook erg irritant, over dat soort fouten kan ik ook niet heenlezen. Over de meeste fouten trouwens wel, maar met lidwoordfouten klinkt het ook gewoon niet meer als je het leest en dan word het verhaal moeilijker om te lezen.


    Your make-up is terrible

    Ik erger me er ook wel eens aan.


    Alis volat propriis

    Midland schreef:

    Nee, dat begrijp ik, maar als het al eens gezegt is tegen die persoon en die persoon blijft die fouten maken :')


    Sorry, maar hier grijp ik even in. :Y)
    Het is gezegd.
    Hihi, sorry, maar dat moest ik toch even doen. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    xRadio schreef:
    (...)

    Sorry, maar hier grijp ik even in. :Y)
    Het is gezegd.
    Hihi, sorry, maar dat moest ik toch even doen. :')

    Woeps :') Thanks hahaha


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Het is irritant vooral op dat je het ook op straat hoort.


    Some angels have no wings.

    Ik kan me er ook vreselijk aan ergeren. Dat zijn dingen die je van kleins af aan leert, waarom kan je het nu dan nog niet. En ik stop dan ook meteen met het lezen van dat verhaal. Omdat ze meestal blijvend voorkomen

    Ook een voorkomende fout is 'is' ipv 'eens', die is ook ergerlijk

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 18:24 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vindt het ook niet fijn lezen, nee. Zelf maak ik ook ooit fouten maar als ik die zie verbeter ik die meteen.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 18:21 ]


    <3

    Celestial schreef:
    Ik erger me er ook aan.

    Je zou bèta moeten kunnen aanvragen voor andermans verhaal. :Y)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Patronum schreef:
    Ik haat schrijffouten -.-


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik erger aan mezelf, want ik weet het verschil niet. Maar wanneer ik een verhaal schrijf vraag ik het altijd aan iemand. * typ,typ,typ* 'Heey, jij daar! Het boom of de boom?' -.- Ik voel me dom..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    JackyDaniels schreef:
    Ik lees daar zo overheen eigenlijk :'D

    Midland schreef:
    (...)
    Nee dat begrijp ik, maar als het al eens gezegt is tegen die persoon en die persoon blijft die fouten maken :')
    doe je dat nu express :') ??


    Read this upside down: 370HSSV 0773H