• Op FaceBook had me mama een foto gezet waar ik samen met Justin Bieber op sta. Maar ze heeft dat bewerkt. Ik wist helemaal van niks enzo. Maar nu hebben sommige erop gereageerd van: Hihi, Leuk enzo. Wel leuk enzo, maar een paar andere hebben echt van die kut reacties geplaatst.

Er klopt iets nie
    Inderdaad
    Eerst was ze al lelijk en nu nog lelijker
    Hahahah, inderdaad

Zo van die reacties. Ik ben het echt zat! Iets er van zeggen heeft ook niet veel zin, ze blijven het doen. ik wil weg van al dat gezeiks. Ik heb er genoeg van.

Sorry voor dit gezeiks, ik moest het even kwijt.

Verwijder dan jou facebook.

It's going to be difficult, but not impossible.

Vraag anders of ze de foto er af wil halen? Dat is inderdaad totaal niet leuk,

"we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

Zitten je "vrienden" op het facebook van je moeder? :s
    Anyway, dat zijn echt kutreacties en er klopt vast niets van. Dat is geen gezeik, het is normaal dat je daar genoeg van hebt. Jammer genoeg weet ik ook niet wat je tegen zo'n kinderen kunt doen. D;

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Azkaban schreef:
    Vraag anders of ze de foto er af wil halen? Dat is inderdaad totaal niet leuk,

Ik heb hem al verwijderd.

Zeg tegen hun dat ze niet veel mooier zijn

"In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

Tuala schreef:
    Zitten je "vrienden" op het facebook van je moeder? :s
    Anyway, dat zijn echt kutreacties en er klopt vast niets van. Dat is geen gezeik, het is normaal dat je daar genoeg van hebt. Jammer genoeg weet ik ook niet wat je tegen zo'n kinderen kunt doen. D;

Mijn moeder heeft die foto bij haar foto's staan. Maar ze stan automatisch bij mijn foto's. Maar gelukkig hebben ze mijn moedersfacebook niet. Kunnen ze daar niet op reageren.

Heb jij een foto met de echte justin bieber? ;o

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Mavado schreef:
    Heb jij een foto met de echte justin bieber? ;o

Nee, mijn mama heeft die foto bewerkt.

Supposed schreef:
    (...)

Mijn moeder heeft die foto bij haar foto's staan. Maar ze stan automatisch bij mijn foto's. Maar gelukkig hebben ze mijn moedersfacebook niet. Kunnen ze daar niet op reageren.

Waarom neem je die mensen als vrienden? Dat zijn ze niet waard!

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.