• Hoeveel concerten schatten jullie die ze dit jaar nog in NL/BE gaan doen?

    Tokio Hotel bedoel je?
    - Ik hoop dat er nog een tour komt dit jaar, maar ze doen er niet in een tour meer dan 1 denk ik hoor in België/Nederland.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Suffer schreef:
    Tokio Hotel bedoel je?
    - Ik hoop dat er nog een tour komt dit jaar, maar ze doen er niet in een tour meer dan 1 denk ik hoor in België/Nederland.


    Ja TH, aangezien ik ergens vaag had gehoord dat ze misschien hetzelfde als 14 juni weer gingen doen. ik dacht misschien weten jullie er wat meer over ^^.

    Confused schreef:
    (...)

    Ja TH, aangezien ik ergens vaag had gehoord dat ze misschien hetzelfde als 14 juni weer gingen doen. ik dacht misschien weten jullie er wat meer over ^^.


    Zoiets hoorde ik inderdaad ook. Ach, we zullen zien. Ik hoop het wel ^^.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik hoop nog een concert extra, maar dat zit er waarschijnlijk niet in.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik hoop het echt, want ik ga echt. <3


    -

    Hooguit 1 extra in beide landen, ik denk 2 niet. Dat is té, en bovendien hebben ze ook nog Amerika waar ze denk ik weer gaan touren? Nah, als er weer een Open Air tour komt, en de kaartjes zijn goedkoop, ga ik. Hebben ze trouwens 'In die nacht' gespeeld? $:

    Cacharel schreef:
    Hooguit 1 extra in beide landen, ik denk 2 niet. Dat is té, en bovendien hebben ze ook nog Amerika waar ze denk ik weer gaan touren? Nah, als er weer een Open Air tour komt, en de kaartjes zijn goedkoop, ga ik. Hebben ze trouwens 'In die nacht' gespeeld? $:


    Nee, helaas niet. Alles was Engels behalve Humanoid, en daar baal ik echt van. D:


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Suffer schreef:
    (...)

    Nee, helaas niet. Alles was Engels behalve Humanoid, en daar baal ik echt van. D:

    Jeetje. Ik wil ''In die nacht'' echt nog eens live horen, al die emoties die er dan zijn, wow. Echt jammer, van ál dat engels al vind ik persoonlijk de nieuwe nummers van hun engels mooi. Moehhaa.

    ng 1 xD openluchten denk ik ^^


    Your Butt is Mine!

    Niet meer dan 1, dat weet ik wel zeker. Maar ze moeten toch ook nog naar amerika?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    [ bericht aangepast op 25 feb 2010 - 11:05 ]


    SLOAN.

    Treasures schreef:
    Niet meer dan 1, dat weet ik wel zeker. Maar ze moeten toch ook nog naar amerika?


    Ik had weer ergens gehoord dat ze misschien helemaal geen Humanoid-tour doen in Amerika, ik weet nou niet of ik dat nou van Q. heb of van iemand heb gehoord xD

    Cacharel schreef:
    (...)
    Jeetje. Ik wil ''In die nacht'' echt nog eens live horen, al die emoties die er dan zijn, wow. Echt jammer, van ál dat engels al vind ik persoonlijk de nieuwe nummers van hun engels mooi. Moehhaa.
    Hmm valt wel mee. Het nummer is gewoon in een 'Zugabe' nummer veranderd en alle emoties zijn er onderhand wel uitgemolken. Het heeft eigenlijk geen betekenis meer omdat het al zo vaak herhaald en gezongen is. Het past niet meer, dus misschien maar goed dat ze dat niet meer zingen en dat ze bijna geen oude liedjes meer zingen. Want die verliezen na verloop van tijd hun energie, kracht en emoties. -vind ik (nerd)-


    Als het goed is komen ze in de zomer nog een keer in NL en een keer in BE. Ze zijn al bezig met plannen/zoeken/shizzle.


    Wie du mir, so ich dir.

    Confused schreef:
    (...)

    Ik had weer ergens gehoord dat ze misschien helemaal geen Humanoid-tour doen in Amerika, ik weet nou niet of ik dat nou van Q. heb of van iemand heb gehoord xD
    Maar als dat waar is, dan denk ik dat ze eerst een pauze nemen en dan waarschijnlijk gewoon naar amerika gaan. Like, ze wilden toch doorbreken in Amerika, dan gaan ze daar ook wel heen, anders is de eerste tour daar voor niks geweest. [:


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Treasures schreef:
    (...)Maar als dat waar is, dan denk ik dat ze eerst een pauze nemen en dan waarschijnlijk gewoon naar amerika gaan. Like, ze wilden toch doorbreken in Amerika, dan gaan ze daar ook wel heen, anders is de eerste tour daar voor niks geweest. [:
    Nah, zoiets heet 'strategie van Universal' ook wel vieze spelletjes genoemd :Y). Als je mensen nét lang genoeg laat wachten hebben ze bijna alles over voor hun favourite band, dus ook een duurder concert ticket voor Tokio Hotel. Want als ze weer terug naar Amerika gaan zullen die wel met 15 dollar omhoog gaan ofzo. Maar ze gaan nog wel terug, ik weet alleen niet of dat op korte termijn is, want ze gaan ook een openluchttour in europa geven in de zomer, dus misschien voor een paar concerten ofzo, maar ik denk niet echt een hele Amerikatour, volgens mij hebben ze daar nu niet eens echt tijd voor.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2010 - 11:42 ]


    Wie du mir, so ich dir.