• Hoi hoi,

    Ik ben net een nieuw forum begonnen over muziek en ik zoek hier nog wat moderators voor. Een gewoon lied mag natuurlijk ook en je kan er alles over muziek kwijt ^^

    Dus meld je daar aan, laat je naam hier achter en wees actief op het forum => dan maak je kans om moderator te worden. De bedoeling van dit forum is om het grootste muziek forum over heel de wereld te maken, dus wees er een deel van.

    Haar team van mods:
    Progeny
    xBIGBANG
    sorenos
    Badhairday
    Aisor
    Seth
    (en open plaats voor Nuggets)

    Momenteel zijn we met genoeg maar je kan je aanmelden als lid en wie weet maak je nog kans!

    klik voor het forum

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 13:46 ]

    Ik wil wel.(:
    Zal me gelijk registreren. Ik ben dol op muziek en ik vind je forum er echt prachtig uitzien. ;o
    Moet ik me registreren met mijn voornaam of zal ik mijn username hier op Quizlet gebruiken? (:


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Ik wil wel.(:
    Zal me gelijk registreren. Ik ben dol op muziek en ik vind je forum er echt prachtig uitzien. ;o
    Moet ik me registreren met mijn voornaam of zal ik mijn username hier op Quizlet gebruiken? (:

    Je mag kiezen met wat je, je registreert =)

    Ik.
    Maar wat moet ik dan precies doen?


    Kill them with kindness.

    vezz schreef:
    (...)
    Je mag kiezen met wat je, je registreert =)


    Oké, ik ben geregistreerd. Ik vergat trouwens te zeggen dat ik van muziek hou, dus waarschijnlijk idd veel actief zal zijn. _O_


    everything, in time

    Badhairday schreef:
    Ik.
    Maar wat moet ik dan precies doen?

    Gewoon de boel wat in het ooghouden als moderator en als gewoon lid en ook als mod kan je over allerlei artiesten enz dingen posten wel liefst in het Engels want de site is bedoelt voor wereldwijd ^^

    Het ziet er echt heel mooi uit!


    Kill them with kindness.

    vezz schreef:
    (...)
    Gewoon de boel wat in het ooghouden als moderator en als gewoon lid en ook als mod kan je over allerlei artiesten enz dingen posten wel liefst in het Engels want de site is bedoelt voor wereldwijd ^^


    Okidoki, I'm in! Als het mag


    Kill them with kindness.

    Ik wil ook. Ik ben verslaafd aan muziek en forums! Even registreren!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ziet er mooi uit maar ik weet dat ik het toch niet ga gebruiken :'D

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 13:34 ]

    Badhairday schreef:
    (...)

    Okidoki, I'm in! Als het mag

    Ik denk dat ik al twee mensen heb als mod je bent er in en progeny mss nog mensen van hier boven maar eerst wat actief zijn daar =P

    Is geregistreed.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik ben nu mijn profiel aan het .. updaten.(:
    Ik vind het leuk, dit is muziek (mijn liefde whoeh) en Engels, iets wat ik aan het oefenen ben en ik ben 1/4 Amerikaans.x]


    everything, in time

    Wauw, wat ziet dat er prachtig uit! Heb je dat helemaal zelf gemaakt? 0.0


    “Love is a contradiction.”

    wauw! ziet er mooi uit!
    k ga me gelijk aanmelden, k hou van muziek!
    mijn gebruikersnaam is xBIGBANG


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Ik heb een probleem.. Ik heb me geregistreerd als Tranquillity en ik kan me niet inloggen ;s En als ik me opnieuw wil registreren zegt hij dat Tranquillity al in gebruik is, dus het moet normaal gezien gelukt zijn


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right