• Ik ging gister naar het concert van Young the Giant. En ik ken ze sinds ongeveer een jaar geleden van hun vorige naam, The Jakes, en toen kon ik alleen maar een paar liedjes van ze vinden op youtube, maar verder echt niks.
    Nu gingen we daar dus gister heen, en het concert was volgens mij uitverkocht (okay, het was wel bitterzoet maarja). En er stonden van die veertien jarige voor ons (wij stonden bijna vooraan) helemaal te gillen naar die bandleden en foto's te maken (embarrassing (cat)). YtG stonden ook in de hitkrant en ze waren op MTV, daarom wisten die meisjes daar vanaf denk ik. Maar ik vind het echt raar dat ze in een jaar tijd best bekend zijn geworden.
    Er zijn ook nog een paar dingen gebeurd na het concert waar we het even niet over gaan hebben (cat)

    Hebben jullie dat ook, dat je het raar (maar natuurlijk ook wel leuk) dat ze in zo'n korte tijd bekend zijn geworden en welke artiest?

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 13:09 ]


    As travars


    Dit is Young the Giant trouwens
    (o god ik kan niet meer normaal naar ze kijken lol)


    As travars

    Ehm .. zou het op dit moment niet weten.

    Je maakt me nieuwsgierig, ik wil weten wat er gebeurd is. Ghaha, (':

    Supposed schreef:
    Je maakt me nieuwsgierig, ik wil weten wat er gebeurd is. Ghaha, (':


    Nouja, ik zeg het maar gewoon, anders is het zo lullig dat ik het er wel over heb.
    Meisje waar mee we waren was drie kwartier vol aan het zoenen met de (bas?)gitarist en hij wilde haar 'mee naar boven nemen' :')


    As travars

    Martyr schreef:
    (...)

    Nouja, ik zeg het maar gewoon, anders is het zo lullig dat ik het er wel over heb.
    Meisje waar mee we waren was drie kwartier vol aan het zoenen met de (bas?)gitarist en hij wilde haar 'mee naar boven nemen' :')


    Oh, ghaha. Dan zou ik ook niet meer normaal kunnen kijken naar die.

    Glastonbury schreef:
    (...)

    Nouja, ik zeg het maar gewoon, anders is het zo lullig dat ik het er wel over heb.
    Meisje waar mee we waren was drie kwartier vol aan het zoenen met de (bas?)gitarist en hij wilde haar 'mee naar boven nemen' :')
    Kijk, dat is nou nog eens rock&roll.

    Ik had vorige week zo'n gevoel. Toen gaf Amanda Palmer een ninja gig (gratis geïmproviseerd optreden) op de Dam in Amsterdam. We zaten daar met zo'n 60 mensen denk ik, en het was heel gezellig - tot ze werd opgepakt door de politie. Heel drama, veel verwarring van onze kant, want niemand wist waarvoor ze was opgepakt en of ze weer vrij zou komen. Uiteindelijk heeft ze een uur in de cel gezeten en is ze ervanaf gekomen met een boete voor in het openbaar drinken van bier. Juist, hebben die agenten niks beters te doen ofzo? Maargoed, door dit schandalige incident wist de volgende dag wel half muziekbewust Nederland van haar af, en die avond in Utrecht stonden we met zo'n 300 man in Tivoli van haar te genieten, haha.
    Man, ik lul weer te veel...


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.