• ..zijn er mensen hier op Quizlet die jij niet aan durft te spreken, hoewel het je best leuk lijkt een praatje met ze te hebben?

    Ik stiekem wel. En nu zal ik ze sowieso nooit meer aan durven te spreken, want dan gaat het opvallen. Eigen schuld, dikke bult.(joehoe)


    everything, in time

    Na vandaag worden Marleen en ik geband, let maar op, wegens te eerlijk zijn. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    nee


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    EstrellaVida schreef:
    Marleen, jou en Sarita durfde ik eerst ook niet aan te spreken, en nu zijn we familie, gewoon doen, punt. :'3


    Durfde jij dat niet? Ach wat schattig! D'aaaw, ben ik blij dat je dat wel hebt gedaan.(wedding)


    everything, in time

    Professor schreef:
    Na vandaag worden Marleen en ik geband, let maar op, wegens te eerlijk zijn. :Y)


    Haha ik vind jou aardig o mijn god nu vergeet ik weer leestekens omdat ik me nu cool voel dat ik met jou mag praten.


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Durfde jij dat niet? Ach wat schattig! D'aaaw, ben ik blij dat je dat wel hebt gedaan.(wedding)

    Nee, want vroeger deed jij gemeen tegen mij, no kidding, dus ik doe gemeen terug, en wij vergeten elkaar en ik maak SMS topic aan en nu zijn we moeder en dochter :'3

    Nou, niet dat ik niet durf, maar meer dat ik niet zou weten waarover ik zou moeten praten. (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    Progeny schreef:
    (...)

    Haha ik vind jou aardig o mijn god nu vergeet ik weer leestekens omdat ik me nu cool voel dat ik met jou mag praten.


    Hey Marleen jij kan vet goed schrijven en je bent grappig en je hebt een leuk profiel ik praat niet met leestekens want dan worden mijn zinnen te kort ookal zijn ze nu te lang hoe gaat het met je en wat ga je vandaag doen wanneer komt er een nieuw deel online? _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    soms wel.. maar ik heb echt al ongeveer 15 keer gehad dat mensen mij zomaar toevoegde en dat ik echt zo zat van wtf??

    ik vraag me wel af waarom ze me toevoegen.. volgens mij komt het door mijn username...


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Niet echt nee.
    Er zijn best mensen die me wel aardig lijken enzo en met wie ik wel eens zou willen praten, maar ik heb meestal gewoon geen idee hoe ik dan moet beginnen, waardoor ik dus gewoon niets zeg (:


    effort never betrays you

    Professor schreef:
    (...)

    Hey Marleen jij kan vet goed schrijven en je bent grappig en je hebt een leuk profiel ik praat niet met leestekens want dan worden mijn zinnen te kort ookal zijn ze nu te lang hoe gaat het met je en wat ga je vandaag doen wanneer komt er een nieuw deel online? _O_


    Jij schrijft ook uitermate mooi en ik vind jou grappiger en stiekem heel schattig als je last van hooikoorts hebt en ik vind het cool dat ik bevriend met jou ben en ik vraag me af hoe er een nieuw deel online kan komen als ik geen story heb dus vraag jij bij jezelf maar eens af wanneer er een nieuw deel komt! ;D


    everything, in time

    Fearow schreef:
    Niet echt nee.
    Er zijn best mensen die me wel aardig lijken enzo en met wie ik wel eens zou willen praten, maar ik heb meestal gewoon geen idee hoe ik dan moet beginnen, waardoor ik dus gewoon niets zeg (:


    Dat laatste klinkt heel herkenbaar. Maar ik heb ook ooit een berichtje gekregen met: 'Jij lijkt me heel aardig' en daarna van dezelfde 'Ik bedoel hoi'. En dat vond ik ook heel lief&leuk, zo kun je natuurlijk ook beginnen. Ik heb er nog op gereageerd maar nooit meer wat teruggekregen en ik weet haar username niet meer.D:


    everything, in time

    Fearow schreef:
    Niet echt nee.
    Er zijn best mensen die me wel aardig lijken enzo en met wie ik wel eens zou willen praten, maar ik heb meestal gewoon geen idee hoe ik dan moet beginnen, waardoor ik dus gewoon niets zeg (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nee, dat heb ik niet?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nee. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mavado schreef:
    Ja, en dan ben je zo bang dat ze geen zin hebben om met jou tepraten.


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~