• ..zijn er mensen hier op Quizlet die jij niet aan durft te spreken, hoewel het je best leuk lijkt een praatje met ze te hebben?

    Ik stiekem wel. En nu zal ik ze sowieso nooit meer aan durven te spreken, want dan gaat het opvallen. Eigen schuld, dikke bult.(joehoe)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Bladiebladiebladiebladiejoudurfeikeerstooknietaantesprekentotjeoptinychatkwambladiebladiebladiebladiebladie.*O*


    Awwwh, ik bijt niet hoor. :Y)

    Mavado schreef:
    Ja, en dan ben je zo bang dat ze geen zin hebben om met jou tepraten.


    Ja precies! En jij probeert dan maar het gesprek gaande te houden met allerlei vragen, in de hoop dat je antwoord krijgt.x]

    Ik heb dat vooral bij mensen die veel ouder zijn, niet 15/16/17 of zo, maar bijvoorbeeld 19, 20. En het ligt ook aan het type.:3


    everything, in time

    Stiekem durf ik jou niet aan te spreken, je bent eng. :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Professor schreef:
    Stiekem durf ik jou niet aan te spreken, je bent eng. :3


    Ja, ja dat klopt.(wbw)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Ja, ja dat klopt.(wbw)


    Ghehe, nee maar ik heb dat wel hoor. Ik ga geen namen noemen bij wie, arme kinders. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Professor schreef:
    (...)

    Ghehe, nee maar ik heb dat wel hoor. Ik ga geen namen noemen bij wie, arme kinders. D:


    Iemand hier in dit topic wil ik al heel lang een compliment geven, maar dat durf ik niet omdat ze ook ouder is. en dan ga ik betweterig of juist kinderachtig overkomen.
    Rarararara, nu heb ik mezelf verraden.(':


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Ja precies! En jij probeert dan maar het gesprek gaande te houden met allerlei vragen, in de hoop dat je antwoord krijgt.x]

    Ik heb dat vooral bij mensen die veel ouder zijn, niet 15/16/17 of zo, maar bijvoorbeeld 19, 20. En het ligt ook aan het type.:3

    Ja en tot dat het gesprek zo dood valt, en dan wil jij zo verder praten maar dan gaat dat niet.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mavado schreef:
    (...)
    Ja en tot dat het gesprek zo dood valt, en dan wil jij zo verder praten maar dan gaat dat niet.


    Ghehe, inderdaad. Want als je dan weer begint, kom je zo opdringerig over.:'D


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Iemand hier in dit topic wil ik al heel lang een compliment geven, maar dat durf ik niet omdat ze ook ouder is. en dan ga ik betweterig of juist kinderachtig overkomen.
    Rarararara, nu heb ik mezelf verraden.(':


    Stuur me een pb met wie, want ik wil ook iemand graag aanspraken bij wie ik het niet durf. (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Progeny schreef:
    (...)

    Ghehe, inderdaad. Want als je dan weer begint, kom je zo opdringerig over.:'D

    Ja dat denk ik ook altijd, maar meestal beginnen de mensen tegen mij tepraten dusja.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Hmm het maakt mij niet uit hoe oud de mensen zijn, maar hoe ze zijn. Ik heb geen problemen met leeftijd.
    En die complimend gewoon doen joh^^


    Some angels have no wings.

    Mavado schreef:
    (...)
    Ja dat denk ik ook altijd, maar meestal beginnen de mensen tegen mij tepraten dusja.


    Haha, doe je goed. Ik wacht daar altijd op, praten ze niet tegen mij, dan heb ik pech.(cat)


    everything, in time

    Mavado schreef:
    Ja, en dan ben je zo bang dat ze geen zin hebben om met jou tepraten.

    Dat heb ik dus ook. En in real heb ik dat nog erger. En soms vind ik dat zo irritant van mezelf. Dan denk ik echt: 'praat gewoon!' Maar dan durf ik het niet en heb ik later spijt, maar bij de volgende kans durf ik het ook niet(cat)


    To live would be an awfully big adventure

    Mwha. Soms. Meestal praat ik gewoon.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Marleen, jou en Sarita durfde ik eerst ook niet aan te spreken, en nu zijn we familie, gewoon doen, punt. :'3