• hij zegt dat hij een piercing in zijn lul heeft. maar is dat nu een grap ofwat?

    Headlong schreef:
    Dude, je ziet het aan Bills hoofd dat het nep is xD


    My heart is yours and so am I

    Unhearted schreef:
    (...)
    Dat zou je wel willen hè. (nerd)

    Ach, het zou me niet verbazen als hij dat heeft. Maar wie zal het zeggen?

    Nee bah, totaal niet. (cat)

    Zou best kunnen ... maarja natuurlijk kan je dat niet zeker weten hé.. tenzij je erin slaagt om zijn broek af te trekken ;D Als IK erin slaag, zal ik het je zeker laten weten ^^,


    I changed.

    TomxMydrug schreef:
    Zou best kunnen ... maarja natuurlijk kan je dat niet zeker weten hé.. tenzij je erin slaagt om zijn broek af te trekken ;D Als IK erin slaag, zal ik het je zeker laten weten ^^,

    Stuur gewoon de paparazzi naar zijn kamer als 'ie doucht ofzeuw ^^

    je weet hoe Tom is toch? xD


    I Love You

    we zullen het nooit zeker weten tot hij een keer ze broek en boxer tijdens een intervieuw uittrekt :p


    we all deserve to die

    ik vind dat niet mooi een piercing in je lul

    auwtch (zip)

    naja ik zou waarschijnlijk het toch niet geloven hoor


    If You Can Dream It, You Can Do It -Walt Disney

    KissingBoys schreef:
    ik vind dat niet mooi een piercing in je lul

    auwtch (zip)


    naja ik zou waarschijnlijk het toch niet geloven hoor

    zou je willen stopen om de hele tijd oude Tokio hotels topic's te openen het word een beetje irritant .__.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Desilio schreef:
    (...)
    zou je willen stopen om de hele tijd oude Tokio hotels topic's te openen het word een beetje irritant .__.



    Pardon...?

    ok als jij het niet leuk vind jouw mening,maar dan hoeven wij er niet mee te stoppen omdat jij het niet leuk vind!

    raplove schreef:
    (...)


    Pardon...?

    ok als jij het niet leuk vind jouw mening,maar dan hoeven wij er niet mee te stoppen omdat jij het niet leuk vind!

    oke?
    nee die gene schopt gewoon de hele tijd oude topic's omhoog en het valt me gewoon op.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Desilio schreef:
    (...)
    oke?
    nee die gene schopt gewoon de hele tijd oude topic's omhoog en het valt me gewoon op.


    topics van 11 dagen en 5.. [jah dat waren die 2 die ik zag] noem ik niet oud..

    ok die ene van waar ze na 2 maanden reageert noem ik wel oud

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 13:11 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you