• is er niet iets anders als lijm maar er op lijkt of kan ik lijm maken ?
    geen plakband or something


    KAUWGUM WERKT (:

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 22:11 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Vengenz schreef:
    (...)

    Nee man, je kon het niet eten. Was fucking vies. :'D
    Was makkelijk om te gebruiken met knutselen of om posters op ramen/deuren/whatever te plakken enzo.

    Oh van dat witte spul, dat gebruikten wij ook! Al heb ik geen idee meer hoe het heette..


    “Love is a contradiction.”

    Vengenz schreef:
    Je hebt ook van dat spul, daar trek je een beetje af en daar maak je een balletje van en dat plak je op de muur. Komt er makkelijk af en kun je hergebruiken, weet alleen niet meer hoe het heet. Ken het nog van de lagere school, daar gebruikten ze dat altijd. :'D
    Heet dat geen plak kauwgum ofzo

    Vengenz schreef:
    (...)

    Nee man, je kon het niet eten. Was fucking vies. :'D
    Was makkelijk om te gebruiken met knutselen of om posters op ramen/deuren/whatever te plakken enzo.

    Ik zeg ook niet zomaar nep he, haha.
    Maar ik weet wat je bedoeld :'D

    Spuug.


    -

    Nuggets schreef:
    (...)
    Oh van dat witte spul, dat gebruikten wij ook! Al heb ik geen idee meer hoe het heette..


    Bij ons was het blauw. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Vengenz schreef:
    Je hebt ook van dat spul, daar trek je een beetje af en daar maak je een balletje van en dat plak je op de muur. Komt er makkelijk af en kun je hergebruiken, weet alleen niet meer hoe het heet. Ken het nog van de lagere school, daar gebruikten ze dat altijd. :'D

    Van die 'kneedbare lijm' van Pritt?


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    BluBerry schreef:
    (...)
    Van die 'kneedbare lijm' van Pritt?


    you mean 'buddy'? (ik weet niet of ik het goed schrijf)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor