• Ja ja I said it, ik maak covers! Wie wil er een cover?
    Voorbeeld;


    Cover was made for Touch

    Titel;
    Extra;

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 21:21 ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Wil je er voor mij ook een maken ?
    (A)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Fender schreef:
    Wil je er voor mij ook een maken ?
    (A)

    Suuureee!!! Hahaha(A)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ahhh, mag ik er ook een voor Diep Geheim?:9~
    Hahaha, nu wil ik ze allemaal bijpassend hebben.(banana)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    :'D


    Er moet een wegrennend meisje op , en een iPod die op de grond ligt. En als het kan ook nog de tekst She's been running through our dreams


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Vengenz schreef:
    Ahhh, mag ik er ook een voor Diep Geheim?:9~
    Hahaha, nu wil ik ze allemaal bijpassend hebben.(banana)

    Like doh! On it! Hahaha :9~


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Fender schreef:
    :'D


    Er moet een wegrennend meisje op , en een iPod die op de grond ligt. En als het kan ook nog de tekst She's been running through our dreams

    Okay xD


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik wil er graag 1 voor mijn nieuwe story
    Love Between Two Total Different Worlds[Seth en Jacob]
    Er moet op staan
    Seth
    Jacob
    Lang, slank meisje met lang zwart haar. Ze is een Kat-shape-shifter dus daar moet ook iets van te zien zijn
    Nog zo een meisje maar dan met Donkerbruinhaar
    La Romieu(is een dorpje)
    2 katten en 2 wolven
    Een kattenbeeld van La Romieu

    Het is wel veel dnek ik


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sacrificed schreef:
    Ik wil er graag 1 voor mijn nieuwe story
    Love Between Two Total Different Worlds[Seth en Jacob]
    Er moet op staan
    Seth
    Jacob
    Lang, slank meisje met lang zwart haar. Ze is een Kat-shape-shifter dus daar moet ook iets van te zien zijn
    Nog zo een meisje maar dan met Donkerbruinhaar
    La Romieu(is een dorpje)
    2 katten en 2 wolven
    Een kattenbeeld van La Romieu

    Het is wel veel dnek ik

    Ik weet niet of dat gaat lukken, maar ik ga het proberen ;)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik wil er een voor mijn nieuwe story Flatscreen.

    Titel; Flatscreen
    Wat moet er op; Een tv met sneeuwbeeld, met op het beeldscherm 2 handafdrukken (links en rechts) van bloed erop.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    ARobben schreef:
    Ik wil er een voor mijn nieuwe story Flatscreen.

    Titel; Flatscreen
    Wat moet er op; Een tv met sneeuwbeeld, met op het beeldscherm 2 handafdrukken (links en rechts) van bloed erop.

    Moeten die handen van een meisje of jongen zijn?


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik wil er eentje van een soort superhelden masker en dan als tekst: It takes courage to be a hero, not a mask. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    je begrijpt me verkeerd, 2 handafdrukken, maar als je me toch begrepen hebt, dan maakt mij niks uit of het een jongen of meisje is


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    ARobben schreef:
    je begrijpt me verkeerd, 2 handafdrukken, maar als je me toch begrepen hebt, dan maakt mij niks uit of het een jongen of meisje is

    Ja ik begreep je we maar dat gaat n beetje moeilijk, ik heb al iets gevonden :') btw


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    dan is het goed(Y)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    titel: Vaishnavisme, featuring Justin Bieber
    extra: Ik wil dit plaatje erin en links,midden,met zwarte letters: Vaishnavisme,Ik wil geen justin erdoorheen of wat dan ook n.n:



    alvast dankjewel!


    The greatest thing in life you`ll ever learn is just to love and be loved in return.