• Ja ja I said it, ik maak covers! Wie wil er een cover?
    Voorbeeld;

Cover was made for Touch

Titel;
    Extra;

[ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 21:21 ]

I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

Dominance schreef:
    (...)

Jaaaaaaa, mooi <3

YAY!! (dance)

I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

Titel; Obsessed.
    Extra;
    Rosalie Sophia Willemse is een drieëntwintigjarige net afgestudeerde Nederlandse studente aan de University of St. Andrews, Scotland, UK. Ze heeft met haar bachelor in Engelse literatuur, Geschiedenis en Latijn en een extra jaar in Creative Writing haar ideale studie afgerond. Tijdens haar laatste jaar van haar studie maakte ze het boek af waar ze al jaren aan werkte. Dit werd een succes binnen haar genre, romantiek, en leverde haar genoeg geld op om een pittoresk huisje te kopen in een klein dorpje in de buurt van St. Andrews. Nu deed ze research op haar geliefde universiteit om informatieboeken te schrijven. Haar droom nu was echter een bestseller detective serie schrijven, waar ze urenlang over kon tobben achter haar laptop in haar vrije tijd.
    Haar wolfshond Nessie, genoemd naar het Loch Ness monster, het Loch waar ze goede vakantieherinneringen aan had met haar overleden zus, was haar enige gezelschap tijdens haar eenzame dagen. Tot Nessie op een regenachtige avond in de maand November haar ultieme hondenpartner vond in Ace, de zwarte herder van John MacKenzie, een zevenentwintigjarige, zwartharige, blauwogige, grote Highlander met een goed gevoel voor humor. John is een detective bij de Scotland Yard en helpt Rosalie af en toe met details voor haar boek. Ze spenderen een enorme hoeveelheid tijd samen, maar ze ontkennen beide elkaar leuk te vinden; Rosalie omdat ze het te druk heeft met haar boeken en John omdat hij het te druk heeft met zijn werk.
    Zodra Rosalies detective uitgegeven is, vieren John en Rose dit met een intiem feestje. Ze weten op dat moment nog niet dat de bestseller detective gaat zorgen voor een hele hoop problemen. Een gestoorde fan gaat te ver in het verkrijgen van zijn grootste droom; Rosalie.

Betere uitleg :"D

[ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 23:08 ]

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Make me a pwetty one, please? :3
    Voor My life isn't over.

Het verliezen van mijn eerste Meester was misschien het moeilijkste in mijn leven, maar het opnieuw leren leven bleek vanaf het allereerste moment nog veel moeilijker te zijn. Vooral de eerste weken, waarin ik opgevangen werd door Zijn vrienden die mij verzorgden en hielpen om de rechten te krijgen die Meester voor mij op papier had nagelaten, waren zwaar. Niet alleen de dingen die in ons contract hadden gestaan, maar ook een deel van de erfenis die hij achter liet moesten uitgelegd en verzorgd worden, iets dat ik absoluut niet zelf kon. De eerste dagen waren nog het moeilijkste, omdat ik constant naar Hem op zoek was en niet wist hoe ik om moest gaan, met het feit dat geen bevelen meer zou krijgen van Hem. Als ik nu iets wilde, honger had of naar de wc moest bijvoorbeeld, hoefde ik dit niet meer te vragen. Dit leek voor buitenstaanders misschien een fijne vorm van vrijheid, voor mij was het een hel. Vooral omdat Hij er niet meer was, om met mijn angsten bij terecht te kunnen. Hij, die mij beter kende en beter wist wat ik nodig had, dan ikzelf. Na al die jaren als Zijn bezit geleefd te hebben, was ik vergeten hoe het was om een mens te zijn, omdat ik altijd net iets minder was geweest als dat. Ik moest alles opnieuw leren, zelfs als ik een nieuwe Meester zou willen zoeken, maar hoe moet je zoiets doen?

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Ik doe morgen de rest!(heart2)(heart2)

Vengenz schreef:
    Make me a pwetty one, please? :3
    Voor My life isn't over.

(...)

Dude for you, I'll do anything!! (heart2)
    Imma make it tomorrow, I need sleep :')

Midland schreef:
    (...)
    Dude for you, I'll do anything!! (heart2)
    Imma make it tomorrow, I need sleep :')

Naww, thats sweet dollface.(bloos) Goodnight! Ich has dich lieb.

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Vengenz schreef:
    (...)

Naww, thats sweet dollface.(bloos) Goodnight! Ich has dich lieb.

You know me(joehoe) Love you babe! <3

Midland schreef:
    (...)

This?

OMG! I love it!!!!! Dankje!!!!!

If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

please make one for me aswell! :D
    Mijn verhaal staat nu nog op nonactief, want ik heb er nog geen voorkant, en inspiratie voor enzo. Maar het gaat over een relatie die uitgaat, met alle nadelen enzo.

Wil je dan zo iets voor mij proberen? ; een jongen die wegloopt, en een meisje wat huilend achterblijft?
    Met de tekst ; terug naar November.

thaaankss :)

Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

Supposed schreef:
    Hi ik wil graag een cover voor: I'm a party girl so don't judge me,- Justin Bieber.

Ik zou graag deze foto voor Justin hebben en het meisje het liefst met blond haar.

Zoals dit?

Midland schreef:
    (...)

Zoals dit?

Waw, die is mooi!

Lieverd ik vind die cover helamaal geweldig die je had voor me heb gemaakt:D I love it (H)

What is youre favo scary movie?

Synyster schreef:
    Ik wil een cover voor Prejudice is Ignorance.

En het gaat over een meisje die in de prostitutie zit en een jongen die een moordenaar van prostituees is en dan worden ze verliefd.

Ik hoop dat deze goed is?

Wauuw, ze zijn echt mooi. Alleen heb ik geen stories ;x

ONLY SEVEN LEFT <3

Midland schreef:
    (...)

Ik hoop dat deze goed is?

Ik vind hem geweldig :3
    Bedankt :3

Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.