ik vind iphone het mooist, maar ik vind touchscreen niet zo 'super' (ik kan daar niet mee omgaan hahah), zelf heb ik een bb bold 9780 -bb's vind ik wel fijner als iphones- (;
Ik vind een blackbarry te breek baar. Iphone heeft een kut programma, Htc is te duur. Maar van die drie het best. Ja, ik weet dat jullie onzin lullen met je BB en Iphones. Want voor mac heb je nog net aan geen speciaal internet nodig. Wat er eigenlijk wel bij hoort. Alles van mac is 3/4 merk betalen en de rest is eigenlijk niet zo veel waard. Ik wil niemand boos maken maar het is wel zo
Headlong schreef:
Ik vind een blackbarry te breek baar. Iphone heeft een kut programma, Htc is te duur. Maar van die drie het best. Ja, ik weet dat jullie onzin lullen met je BB en Iphones. Want voor mac heb je nog net aan geen speciaal internet nodig. Wat er eigenlijk wel bij hoort. Alles van mac is 3/4 merk betalen en de rest is eigenlijk niet zo veel waard. Ik wil niemand boos maken maar het is wel zo
Er wordt niet gevraagd naar beste mobiel right? :'D
Nee, maar ik vind bb ook niet de beste, maar wel heel mooi. Al vind ik een iPhone wel gewoon fijn en goed werken (mijn zus heeft iPhone/ik heb iPod Touch)
Headlong schreef:
Mooiste mobiel gaat het om, slechte mobieltjes kan je nog wel mooi vinden :')