• Morgen wil ik gaan shoppen.
    Maar ik twijfel als ik alleen ga shoppen, of met vriendinnen, of niet.
    Want aan de ene kant laat ik me vaak beinvloeden. 1 vriendin gaat dan boos kijken waardoor ik het niet koop en mijn zus [gothic] vind het maar 'tuttige' kleding zegmaar. En dan kan ik zelf beter uitkiezen zonder dat ik andere meningen hoor.

    Maar ik voel me toch wel koos-vriendloos haha. x']
    Shoppen jullie wel eens alleen, of shoppen jullie liever met vriendinnen.

    'x

    Ik doe beide wel eens (:
    Mijn vriendinnen en ik hebben wel zo'n beetje dezelfde kledingsmaak, dus ik vind allebei wel oké.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik zou gewoon alleen gaan dan, daar is toch niets raars aan?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Alleen gaan, misschien een beetkje eenzaam. maar je meot wel kopen wat jij leuk vind.

    Pickwick schreef:
    Mijn vriendinnen en ik hebben wel zo'n beetje dezelfde kledingsmaak, dus ik vind allebei wel oké.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik ga altijd met mijn mama, haha. :Y) Maar ze is niet zo'n mama met een heel anders smaak, dus ik vind het niet erg of zo. x)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik zou dan alleen gaan. Daar is niets mis mee, hoor (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ga ook wel eens alleen hoor, vind ik eigenlijk fijner dan met anderen (bloos)


    -

    Liever met vriendinnen. Maar mijn bf heeft heel veel gevoel voor stijl en voor wat mij staat enzo. Dus dat is wel fijn. (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ga altijd liever alleen, of met iemand met dezelfde kledingstijl.
    Ik was laatst in de stad in de Black Widow (Gothic/Punk/Emo-winkeltje) en m'n vrienden schaamden zich dood omdat ik daar stond te flippen om al die kleding, omdat het zo geweldig is. En zij zijn een soort van hipsters. Dus dat werkte niet echt.


    I wish you were here.

    Het meeste van mijn kleding bestel ik, maar ik vind alleen gaan helemaal niet raar :-)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ga altijd alleen, ik ben een snelle winkelaar xD Ik hou niet van uren te staan snuffelen haha


    What is youre favo scary movie?