• Ik zat gisteren zo een stukje Eurovisie songfestival te kijken met mijn moeder en Nederalnds Was slecht, maar daarna kwam Belgie
    Het eerste wat mijn moeder zij was
    "Stemmen"
    Dat hebben we ook gedaan. Ik vind het een heel
    Orgineel Nummer
    En
    Heel goed gezongen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Eerlijk gezegd vind ik dat Nederland op z'n best is dit jaar. Heb je het wel echt gekeken =')?


    Life is hard and then we die

    Ik vind 't dus echt niet mooi he :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nederland=Bagger
    Ik vind dit echt leuk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik vond nederland oke, maar ze moeten betere liedjes maken gewoon vrolijker en meer deze tijd :P maar belgie was ook heel goed! volgens mij was die niet door :c maar wel ierland, mijn zus moest heel erg lachen om die 2 gasten in rode pakjes en rechtopstaand haar ^^

    Ik vind dat Nederlands Engels moet doen
    Dit liedje is idd wel eluk, maar ik denk niet dat het iedereen aanspreekt en ik heb niks met Nedeerlandse band met Blof en Krezip uitgezonerd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Lemonworld schreef:
    Ik vind 't dus echt niet mooi he :'D


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Van België werden de nederlanders waarschijnlijk ook niet vrolijk, t was beide shit xD

    Ik vond het bar slecht echt dat ze zoiets hebben gestuurt xd
    Je weet dan al dat ze niet door gaan, pure onzin (krul)


    =

    Lemonworld schreef:
    Ik vind 't dus echt niet mooi he :'D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Zijn een van de ttwee eingelijk door?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind dit zo gaaf he! Zo jammer dat ze niet door zijn :(
    Wel sowieso beter dan Nederland dit.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wat een vreselijk lied van ons (België) :x


    Let the Night embrace you

    ik mis lordi D:

    Ik vond Nederland eigenlijk beter dan Belgie.
    Mijn moeder kwam binnen toen Belgie op tv was en ze zei gelijk; "wat een kattengejank"(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ons liedje was echt slecht (België dus ) Ik vond dat van Nederland beter , maar de beste vond ik Sweden <3


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey