• Take a look at yourself
    Take a good look at yourself
    You'd be such a nice girl,
    such a great personality
    You'd be so pretty
    If you were thin

    Dit verhaal gaat over Lotte, 15 jaar.



    Till I Collapse.

    Dit is niet het aansporen van anorexia, maar het laten zien wat voor gevolgen deze ziekte heeft.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 18:53 ]

    Kuyt schreef:
    *Where = were.


    thanks

    We want more! :9~
    Ik vind het echt een supermooi verhaal! Maar je moet het af en toe wel wat beter op spel/zinfoutjes controleren.. ;)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ASDRFGLAME schreef:
    We want more! :9~
    Ik vind het echt een supermooi verhaal! Maar je moet het af en toe wel wat beter op spel/zinfoutjes controleren.. ;)


    Komt omdat ik snel schrijf als ik een idee heb, dan let ik niet zo op typo's & spelfoutjes, maar ik zal zo al mijn deeltjes even afgaan om te controleren.

    Deel 33.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 19:26 ]

    Is dit niet meer aansporen tot Anorexia? Ik bedoel maar ik heb de eerste hoofdstukken gelezen en ik vind dit eigenlijk meer pro-anna, hoe je haar gedachten beschtijft. het kan ook aan mij liggen, begrijp me niet verkeerd.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 19:46 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Azkaban schreef:
    Is dit niet meer aansporen tot Anorexia? Ik bedoel maar ik heb de eerste hoofdstukken gelezen en ik vind dit eigenlijk meer pro-anna, het kan ook aan mij liggen, begrijp me niet verkeerd.


    Dit is gewoon het verhaal en hoe iemand denkt die Anorexia ontwikkeld, mede voor alle mensen die deze 'ziekte' niet snappen. Ik vertel niemand dat ze dit na moeten doen, want uiteindelijk zul je zien wat voor een gevolgen het met je kan hebben.
    Het is trouwens Pro Ana, niet Pro Anna.

    Ik heb mede na aanleiding van de reactie van Azkaban, hier even een bericht bijgeplaatst. Plz lees dit even (:

    Deel 34.

    Snel meer! :Y)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Alcatraz schreef:
    Snel meer! :Y)


    Achtendertig.

    Alcatraz schreef:
    Snel meer! :Y)


    I like boys who drive cars too slow.