• Take a look at yourself
    Take a good look at yourself
    You'd be such a nice girl,
    such a great personality
    You'd be so pretty
    If you were thin

Dit verhaal gaat over Lotte, 15 jaar.

Till I Collapse.

Dit is niet het aansporen van anorexia, maar het laten zien wat voor gevolgen deze ziekte heeft.

[ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 18:53 ]

hmm, ik weet niet of dat ik het ga lezen. Van de ene kant wil ik het heel graag, maar van de andere kant weet ik dat het niet goed voor me is.

<3

Como schreef:
    hmm, ik weet niet of dat ik het ga lezen. Van de ene kant wil ik het heel graag, maar van de andere kant weet ik dat het niet goed voor me is.

Doe wat je zelf het beste vind. (cat)

till i collapse is ook een liedje

tomismijn schreef:
    till i collapse is ook een liedje

Weet ik, van Eminem, daar heb ik de naam van (:

Zeg, Ellen, als ik even kritisch mag wezen, Pro - Ana is toch juist wél dat je anorexia aanspoort?
    Ik zeg niet dat jij dat doet met je verhaal, maar volgens mij is dat de naam daarvoor. Als je het juist niet wil doen, is het toch geen Pro - Ana?D:

everything, in time

Progeny schreef:
    Zeg, Ellen, als ik even kritisch mag wezen, Pro - Ana is toch juist wél dat je anorexia aanspoort?
    Ik zeg niet dat jij dat doet met je verhaal, maar volgens mij is dat de naam daarvoor. Als je het juist niet wil doen, is het toch geen Pro - Ana?D:

Ja, maar Pro-ana is dus de naam die meisjes aan Anorexia geven.
    Dat lijkt ook minder erg en daarbij word het meer als een levensstijl gezien. (: Waar het in mijn verhaal ook om gaat, dus ik vind mijn titel goed.

Dominance schreef:
    (...)

Ja, maar Pro-ana is dus de naam die meisjes aan Anorexia geven.
    Dat lijkt ook minder erg en daarbij word het meer als een levensstijl gezien. (: Waar het in mijn verhaal ook om gaat, dus ik vind mijn titel goed.

Ach so, ach so. (nerd)
    I see, ik zei ook niet dat je titel fout was hoor poeperd.:3 Ik zou niet durven!

[ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 18:35 ]

everything, in time

-Ziet cover-
    Ik ben van mening, dat ondanks mijn beginners werk, dit mijn mooiste cover tot nu toe is :9~

OT: Ikke gaat lezen ;9~

EstrellaVida schreef:
    -Ziet cover-
    Ik ben van mening, dat ondanks mijn beginners werk, dit mijn mooiste cover tot nu toe is :9~

OT: Ikke gaat lezen ;9~

Hehehe. Ik ben er héél blij mee. & yay. _O_

Dominance schreef:
    (...)

Hehehe. Ik ben er héél blij mee. & yay. _O_

Ik begon met lezen, en kon niet meer stoppen, als ik bij het laatste hoofdstuk ben ga ik huilen :'D

Ergens kon ik mezelf best wel herkennen in het eerste hoofdstuk :'D

EstrellaVida schreef:
    (...)
    Ik begon met lezen, en kon niet meer stoppen, als ik bij het laatste hoofdstuk ben ga ik huilen :'D

Ergens kon ik mezelf best wel herkennen in het eerste hoofdstuk :'D

yaaaaay. Blij om te horen dat je 'm leuk vind. _O__O_

Progeny schreef:
    (...)

Ach so, ach so. (nerd)
    I see, ik zei ook niet dat je titel fout was hoor poeperd.:3 Ik zou niet durven!

nhehe, okay then.(krul)