• Take a look at yourself
    Take a good look at yourself
    You'd be such a nice girl,
    such a great personality
    You'd be so pretty
    If you were thin

    Dit verhaal gaat over Lotte, 15 jaar.



    Till I Collapse.

    Dit is niet het aansporen van anorexia, maar het laten zien wat voor gevolgen deze ziekte heeft.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 18:53 ]

    Relapse schreef:
    Deel 28.
    Naah, ik haat zondagen.

    _O_


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Nah, een abo verloren D:, waarom kun je nooit zien wie er zijn abo opzegt XD

    Relapse schreef:
    Nah, een abo verloren D:, waarom kun je nooit zien wie er zijn abo opzegt XD


    In feite kun je dat wel; gewoon eerst iedereen opschrijven die een abo neemt, en dan nagaan wie er weg is.. ;P Maarja, een erg handige oplossing is dat niet. (:
    29 is wel een van je best geschreven delen! (zoals ik al in de reactie gezet had) (:


    Opgeven is geen optie.

    Birthday schreef:
    (...)

    In feite kun je dat wel; gewoon eerst iedereen opschrijven die een abo neemt, en dan nagaan wie er weg is.. ;P Maarja, een erg handige oplossing is dat niet. (:
    29 is wel een van je best geschreven delen! (zoals ik al in de reactie gezet had) (:


    Hahaha, dan blijf ik bezig :'D.
    & Thankyou <3
    Vanavond schrijf ik, denk ik nog een deeltje (:

    Relapse schreef:
    Nah, een abo verloren D:, waarom kun je nooit zien wie er zijn abo opzegt XD

    En nu heb je er weer een Abo bij :Y)
    Had eerst alleen een Abo op dit topic, haha <'3

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 17:36 ]

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    En nu heb je er weer een Abo bij :Y)
    Had eerst alleen een Abo op dit topic, haha <'3



    Lawl :'D, tja, dat kan ook hè, hier zet ik het ook neer. (krul)

    Relapse schreef:
    (...)


    Lawl :'D, tja, dat kan ook hè, hier zet ik het ook neer. (krul)

    Zowiezo is mijn Abo lijstje gewoone en snellere link naar de Story, want mijn Account staat op mijn oude e-mail adres, omdat ik anders volgespamd word :'D
    Maar je heb zowiezo meer dan 55 lezers hoowr, een groot deel neemt gewoon een bladwijzer, of kijkt gewoon af en toe :'D

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Zowiezo is mijn Abo lijstje gewoone en snellere link naar de Story, want mijn Account staat op mijn oude e-mail adres, omdat ik anders volgespamd word :'D
    Maar je heb zowiezo meer dan 55 lezers hoowr, een groot deel neemt gewoon een bladwijzer, of kijkt gewoon af en toe :'D


    Nahh, van die lezers weet ik het dus niet :Y)

    *Where = were.


    ars moriendi