• Ik had de laatste post in het vorige topic. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Faithfully schreef:
    All my poems are just the start of the end...
    En nu ben je helemaal geen engel meer?


    Rawr, ga weg jij xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lekker, nu weet ik nog steeds niet wat je van mijn Signature vindt..


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    @Faithfully; Irriteer ik me ook aan, gaan ze tussendoor posten maar niet hun mening geven.


    I want to be the Alice in your wonderland.
    VInd 'm nog altijd erg cute 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    When I hear your voice as I close my eyes, even a little pain is precious to me.

    Mooi!

    @Endure, hmm dan weet jij niet hoe zij is xD

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 19:28 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hoezo issie nu opeens seksisitisch, kan ik er wat aan doen dat jongens alleen maar aan seks denken?
    Ik vind de jouwe wel mooi, Mitch :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    I want to be the Alice in your wonderland

    Ik vind ehm wel mooi :'D
    Alleen een beetje onduidelijk xd


    =

    @Faithfully Dankjewel :D. Die van jou is ook wel mooi, maar voor mij klingt hij zo raar

    The magic will live in our hearts for ever together with the witches and wizards who died for us.

    Fantastisch !!

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 19:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Naiss <3


    Iemand, in deze wereld is vergeten. Iemand is gestorven, iemand moest vechten tegen iets, vechten om vergeten te worden

    Iemand, in deze wereld is vergeten. Iemand is gestorven, iemand moest vechten tegen iets, vechten om vergeten te worden.

    Niemand mag vergeten worden!!!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mummelwummel schreef:
    Iemand, in deze wereld is vergeten. Iemand is gestorven, iemand moest vechten tegen iets, vechten om vergeten te worden.

    Niemand mag vergeten worden!!!


    Ja hij is persoonlijk bedacht voor mijn nicht(jes), maar het is eigenlijk een gedicht die langer is.. man i hate cancer
    En door die van jou heb ik honger gekregen... ._.-

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 19:42 ]


    Iemand, in deze wereld is vergeten. Iemand is gestorven, iemand moest vechten tegen iets, vechten om vergeten te worden

    Iemand, in deze wereld is vergeten. Iemand is gestorven, iemand moest vechten tegen iets, vechten om vergeten te worden.

    diep. Wel mooi :D


    Alis volat propriis

    I think it's because I use my heart
    Wel mooi (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Soms heb ik zin om huiswerk te maken, dan ga ik in een hoekje zitten en wacht tot het over is.


    HAHAHAH Ik ging hier gewoon KAPOT! :'D
    De genialiteit (krul)


    =

    The magic will live in our hearts for ever together with the witches and wizards who died for us.
    ik leg de link met Harry Potter,.. En daar hou ik niet echt van (;


    Only those who listen can hear

    @ BlackHell
    Only those who listen can hear.
    Agree!



    @ Cheryll[/b]

    Cherylll schreef:
    (...)

    Ja hij is persoonlijk bedacht voor mijn nicht(jes), maar het is eigenlijk een gedicht die langer is.. man i hate cancer
    En door die van jou heb ik honger gekregen... ._.-


    Ah oke, das ***
    whahha ga ja wat eten;p

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 21:02 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •