• iedereen in me klas is veranderd. Ik ook ik heb bijvoorbeeld een grotere bek gekregen (cat), en mn uiterlijk is veel ouder geworden enzo, tja i dont know. En mn vriendin had in het begin van het jaar zo'n leuke eigen style en nu loopt ze er best wel arogant bij (cat). Mn ene vriendin was altijd super melig en crazy en nu meer arogant en sirieus. En zou kan ik over iedereen beginnen. Ik mis het gewoon 'het' vroeger. toen was het echt leuk ..

    Hebben jullie dat ook?-a-

    [ bericht aangepast op 12 mei 2011 - 21:02 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik verander niet. Ö


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Tja, wat kan ik zeggen... Life goes on, everybody changes.
    Ik heb het ook weleens, maar soms komen er ook nieuwe, leukere aspecten in een persoon naar voren.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Teenagers :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Sensei schreef:
    Ik verander niet. Ö
    ghe oke


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    mja.. bij ons is de verandering wel positief, meestal. zeker omdat ik merk dat ik nog steeds even veel, of zelfs meer plezier met mn klas kan maken dan vroeger. -except de bitch met de oranje huid.-


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Dat is de midelbarenschooltijd gewoon, dan verandert iedereen. (: Ik heb zelf al genoeg mensen gekend die bij wijze van spreken de ene dag mijn vriendin waren en me de volgende dag niet meer zagen staan.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    in groep 8 van de basisschool verandere iedereen


    Signature:

    Ja, ik merk dat ook bij een vriendin van me. Niet dat ze er niet mooi uitziet, maar ik merk gewoon aan haar gedrag dat het wel eens goed de verkeerde kant op kan lopen, al helemaal na bepaalde ervaringen in het verleden. Het ellendige is wel dat ze wéét waar ze mee bezig is, maar het toch doet. Kijk, en dan zit je tegen een puberale muur te lullen en er valt niks meer aan te doen dan lijdzaam toekijken, maar er toch voor haar zijn.
    't Is een belangrijk deel van de eigen identiteit vinden, nieuwe dingen uitproberen. En met een beetje mazzel hebben ze die identiteit over een paar jaar gevonden :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Sommige mensen worden nu eenmaal sneller volwassen dan anderen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik mis sws de tijden van groep 8. Toen was ik elke dag buiten met zowat de hele klas. De domste spelletjes doen enzo. Jongens pakken de meisjes enzo, buiten hangen en chillen bij de skatebaan, hutten bouwen..
    pff ik mis het.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Ik mis sws de tijden van groep 8. Toen was ik elke dag buiten met zowat de hele klas. De domste spelletjes doen enzo. Jongens pakken de meisjes enzo, buiten hangen en chillen bij de skatebaan, hutten bouwen..
    pff ik mis het.
    haha ja dat mis ik ál helemaal (:


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Joker schreef:
    Ik mis sws de tijden van groep 8. Toen was ik elke dag buiten met zowat de hele klas. De domste spelletjes doen enzo. Jongens pakken de meisjes enzo, buiten hangen en chillen bij de skatebaan, hutten bouwen..
    pff ik mis het.


    Ik mis dat ook heel erg, maar ik zou de tijd die ik nu heb ook niet willen missen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Van brutale herrieschopper aan begin van 't jaar ben ik weer heel erg op mezelf geworden :'] Don't know if thats a good thing

    Sensei schreef:
    Ik verander niet. Ö


    There's power in the words you whisper.

    Ach ja, dat hoort erbij.
    Over twee jaar loop je weer te mopperen dat het zo is, en dan kijk je op dit terug als de goede oude tijd. Dus ik zou je niet te druk maken en genieten van alle eigenschappen die wel ten goede zijn veranderd, want die zijn er echt wel!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the